"käsittely" - Selaus asiasanan mukaan Vaasan ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-7 / 7
-
Biojätevaraston kausivaihtelun tarkastelu
(2024)Tässä tutkimuksessa tarkastellaan Stormossenin biokaasulaitoksen biojätteen kausivaihtelua sekä sen vaikutusta varastoinnin tarpeeseen että prosessiin. Työ tehdään tapaustutkimus lähtökohdasta. Käytetyt tutkimusmetodit ... -
Filhanterare i Qt/C++
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2014)Syftet med lärdomsprovet var att skriva en filhanterare med hjälp av det grafiska ramverket Qt. Eftersom filhanteraren är skriven i Qt borde den gå att användas i alla operativsystem som Qt stöder, detta betyder att den ... -
Hulevesiopas pientalorakentajille
(2021)Tämä opinnäyte työ tehty Vaasan kaupungin toimeksiantona. Työn tarkoituksena oli luoda pientalorakentajille opas hulevesien käsittelystä ja koota yhteen helppoja tapoja, joilla tontilla syntyviä hulevesiä voidaan ... -
Järvi-Pohjanmaan jätevedenpuhdistamot : Kompostoinnin kehittäminen ja tuotteistus
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2016)Työn tarkoituksena oli tutkia puhdistamolietteiden kompostoinnin kehittämistä, kompostoidun puhdistamolietteen hyötykäyttöä sekä turpeen osittaista tai täysin korvaamista muilla tukiaineilla. Tehtävänä oli selvittää, ... -
Ongelmajätepalveluiden toiminnanohjauskäsikirja
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2011)Tässä opinnäytetyössä on pyritty luomaan toimiva ja käytännöllinen toiminnanohjauskäsikirja Lassila & Tikanoja Oyj:n Maalahden ongelmajätepalvelutoimipisteeseen. Tarkoituksena oli selvittää ja kerätä yleisimpien ongelmajätelajien ... -
Ostolaskujen käsittelyn harmonisointi : Case X
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2011)Sain opinnäytetyöni aiheen Yritys X:ltä, joka oli silloinen työnantajani. Aiheena ostolaskujen käsittelyn harmonisointi on ajankohtainen, sillä yrityksen yhtenä tavoitteena on saada harmonisoitua sen taloushallintoa. Yritys ... -
Ärendehanterare för intranät : Case Creamarketing
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2014)Avsikten med detta lärdomsprov är att utveckla ett användbart och funktionellt system för uppdragsgivaren där kunder kan skicka in ärenden. Ärendehanteraren delas upp i tre delar: felrapportering, feedback och feature ...