Haku
Viitteet 1-10 / 130
Asiantuntijana opiskelijakunnassa
(2020)
Tämä päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö kuvaa viestinnän asiantuntijan työskentelyä opiskelijakunnassa. Opinnäytetyö koostuu työtehtävien ja lähtötilanteen analysoinnista, päiväkirjamuotoisesta työskentelyn seurannasta ja ...
Kuhmon museon museoesitteiden visuaalinen ja sisällöllinen suunnittelu
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Kuhmon museon Talvisotamuseolle ja
Tuupalan museolle visuaalisesti ja sisällöllisesti yhtenäiset, houkuttelevat ja informoivat
museoesitteet laadullisen tutkimuksen avulla. ...
Ideasta brändi-identiteetiksi: graafisen suunnittelijan näkökulma visuaalisen brändin työprosessissa
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee graafisen suunnittelijan näkökulmaa brändäyksessä.
Keskeisin teema graafisen suunnittelijan työskentelyssä on kaikkien visuaalisten
elementtien löytäminen sekä niiden kokoaminen visuaalisesti ...
E-urheilujoukkueen perustamisen edellytykset Joensuussa
(2021)
E-urheilu on nopeasti maailman tietoisuuteen noussut ilmiö, joka tulee kilpailemaan perinteisen urheilun kanssa katsojaluvuista. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, onko Joensuulla mahdollisuuksia päästä mukaan tähän ...
Graafinen ohjeisto ja toteutus sosiaalisen median kanaviin Red Carpet -festivaalille
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa graafinen ohjeisto Hyvinkäällä järjestettävälle Red Carpet -festivaalille. Ohjeiston tarkoituksena on toimia työkaluna organisaation sisäisessä ja ulkoisessa ...
Parfyymisarja Princess Sigrid
(2020)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään visuaalista suunnittelua ja brändäystä. Työ sisältää suunnittelun taustaa varten myös prinsessa Sigrid Eriksdotter Vaasan historiaa sekä lyhyesti parfyymien historiaa. Tavoitteeni on saada ...
Videotuotannon prosessit markkinointitoimistossa
(2021)
Työn tavoitteena on avata videotuotannon prosesseja helposti hahmotettaviin osiin pienen markkinointitoimiston tarpeiden sekä resurssien näkökulmasta. Tarkoituksena on koota tietopohjaan ja työelämän kokemukseen perustuva ...
Yrityksen arvojen ja brändin esiin tuominen videon keinoin
(2020)
Videoiden kulutus on lisääntynyt lähivuosien aikana huomattavasti ja niillä tavoitetaan
usein enemmän ihmisiä kuin muun tyylisillä julkaisuilla sosiaalisessa mediassa. Lyhyidenkin
videoiden sisältämä informaation määrä ...
Pullaa ja kahvia: lyhytelokuvan käsikirjoituksen kirjoitusprosessi
(2020)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään lyhytelokuvan käsikirjoittamista ja hahmonluonnin prosessia. Työn toiminnallisena osana on Pullaa ja kahvia -lyhytelokuvakäsikirjoitus. Työn tavoitteena oli kirjoittaa lyhyt ja viihdyttävä ...
Automaatiotyökalujen huomioon ottaminen verkkosivujen suunnittelussa
(2020)
Nykyään markkinoinnin automaatioiden käyttö ei ole harvinaista, ja kiinnostus aihetta käsittelevää kirjallisuutta kohtaan on kasvava. Tämän opinnäytetyön tavoite oli syventyä markkinoinnin automaatioon verkkosuunnittelun ...