Haku
Viitteet 1-8 / 8
Asiakaslähtöisyys iäkkään ja muistisairaan hoito- ja hoivapalvelujen kehittämisen lähtökohtana
(2020)
Iäkkään väestön määrä kasvaa niin Suomessa kuin muuallakin maailmassa. Muistisairauksia iäkkäällä väestöllä ennustetaan olevan maailmassa vuoteen 2030 mennessä kaksinkertainen määrä verrattuna vuoteen 2015. Hoidon tarve ...
Jälkihuoltoon siirtyvien nuorten kanssa tehtävän työn kehittäminen Familar Joensuun lastensuojelun erityisyksikössä
(2020)
Opinnäytetyön aihe on erittäin ajankohtainen. Jälkihuollon tilaa on käsitelty laajasti viime vuosina eri lastensuojelun valtakunnallisten toimijoiden julkaisuissa ja raporteissa. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli ennen ...
Naisen tie johtajaksi : pohjoiskarjalaisia näkökulmia naisjohtajuuteen
(2021)
Suomi on monella mittarilla mitattuna yksi maailman tasa-arvoisimmista maista. Naiset
nousevat yhä useammin organisaatioiden johtotehtäviin ja myös menestyvät niissä.
Myös laki turvaa sukupuolten välisen tasa-arvon ...
Automatisoituvan palvelutuotannon kehittäminen Palkeiden HRM-palveluissa
(2021)
Digitalisaatiolla ja automaatiolla on kokonaisvaltainen vaikutus organisaatioiden toimintaan. Työelämässä muutosvauhti kiihtyy. Tarvitaan uudenlaista osaamista, johtamista, muutoskyvykkyyttä sekä organisaatio- ja ...
Aidosti asiakkaan asialla-palvelumuotoilu kehittämishankkeen työkalupakkina
(2020)
Opinnäytetyö toteutettiin Joensuun seudun nuorisoasuntoyhdistys ry:n sekä Kuopion seudun nuorisoasunnot ry:n SOMA-hankkeessa. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää
hankkeen vertaisryhmä- ja yksilöasiakastoimintaa. ...
Kotiutusosaamisen vahvistaminen tiedon käytettävyyttä kehittämällä: hoitotyön suositukseen pohjautuva osallistava kehittämistyö
(2023)
Tiivistelmä
Iäkkäiden ja usein monisairaiden potilaiden turvallisen kotiutuksen toteutumiseksi tarvitaan monipuolista kotiutusosaamista. Onnistunut kotiutus tukee hoidon jatkuvuutta, vähentää tarpeettomia jatkohoitojaksoja ...
Ensiharvennus avaimet käteen -palveluna: uuden palvelun palvelumuotoilu ja tarvekartoitus
(2023)
Palvelujen kehittäminen on tärkeää yrityksen menestyksekkään toiminnan kannalta. Viimeisen reilun vuosikymmenen aikana palvelumuotoilun merkitys palvelujen kehittämisessä sekä uusien palvelujen suunnittelussa on ...
Kirjanpitopalvelusektorin toiminnan kehittäminen Puolustusvoimien palvelukeskuksen talous- ja matkapalveluyksikössä
(2023)
Opinnäytetyössä tutkittiin PVPALVK kirjanpitopalveluiden toimintaa pyrkien löytämään keskeiset kehittämiskohteet. Aiemmat kehittämissuunnitelmat eivät olleet tuottaneet toivottuja tuloksia ja henkilöstön tyytyväisyys työhön ...