Haku
Viitteet 1-6 / 6
Päätöksenteon ilmiöt markkinoinnissa II: Analyysiä käytännön kokemuksista
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
Päätöksenteko on keskeisessä roolissa myynnissä ja markkinoinnissa. Tutkittu tieto ihmisen päätöksenteosta ja siihen perustuva ymmärrys tuo uudenlaista syvyyttä myynnin ja markkinoinnin tarkasteluun. Tämä julkaisu kuvaa, ...
Askel askeleelta kohti strategista muutosta Laureassa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2021)
Ammattikorkeakoulujen keskeinen tehtävä on tuottaa tietoa ja osaamista muuttuvan yhteiskunnan tarpeisiin. Jotta korkeakoulut pystyvät vastaamaan tehtäväänsä on niiden itsensä uudistuttava ja kehityttävä. Tämä artikkelikokoelma ...
Valintamuotoilu I: Päätöksenteon ilmiöiden näkökulmaa kansalaisten terveysturvallisuuden edistämiseen
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2021)
Ihmisten arkipäivän valinnat ja toimintamallit ovat merkittävä tekijä terveysturvallisuuden näkökulmasta pandemiatilanteessa. Tässä julkaisussa sovellamme tutkittua tietoa ihmisen päätöksenteosta ja valintakäyttäytymisestä ...
Valintamuotoilu II: Sujuvampia julkishallinnon palveluita päätöksenteon ilmiöiden avulla
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2022)
Tapakäyttäytyminen ja valintaympäristö vaikuttavat merkittävästi ihmisten toimintaan niin fyysisissä kuin digitaalisissakin ympäristöissä. Tässä julkaisussa sovellamme tutkittua tietoa ihmisen päätöksenteosta ja ...
LEADBEHA Uusi ketterä korkeakoulujen täydennyskoulutusmalli yrityksille
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2022)
Tekoälyn juurtuminen ja digitaalinen murros aiheuttavat monia muutoksia työelämässä. Osa töistä häviää, uusia töitä syntyy tilalle ja jäljelle jääneiden työtehtävien sisältö muuttuu. Uutta osaamista tarvitaan Suomessa ...
Päätöksenteon ilmiöt etätyön johtamisessa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2023)
Koronapandemia muutti merkittävästi työnteon tapoja ja käytänteitä lyhyessä aikaikkunassa. Tässä julkaisussa yhdistämme käyttäytymistaloustieteen ja laajemmin käyttäytymistieteiden ymmärrystä ihmisen päätöksenteosta ja ...