Haku
Viitteet 1-10 / 15
Palauteprosessien kehittäminen asiantuntijaorganisaatiossa
(2020)
Opinnäytetyön aihe on sisäisten palauteprosessien kehittäminen asiantuntijaorganisaatiossa ja työ on tehty toimeksiantona OP Ryhmälle, jossa on käynnissä merkittävä työkulttuurin muutos kohti Enterprise Agile -mallin ...
Kansaneläkelaitoksen sisäisen yhteistyön kehittäminen asiakaskokemuksen parantamiseksi
(2021)
Asiakaskokemus ja sen kehittäminen ovat merkittävässä roolissa yrityksen menesty-misen kannalta yrityksen toimialasta riippumatta. Asiakaskokemukseen vaikuttavat monet asiat yrityksen strategiasta aina toimintaan ...
Arvopohjaisen myyntiprosessin kehittäminen osaksi osaamisen johtamista yritys X:ssä
(2020)
Opinnäytetyö on osa Yritys X:n henkilöstön osaamisen kehittämistyötä, jossa on tutkittu myynnin tekemisen nykytilaa. Tarkoituksena on tutkia, selvittää ja luoda arvopohjainen myyntiprosessi tukemaan yrityksen laadukasta ...
Yksilön ammatillisen itsetunnon kehittäminen organisaatiossa
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia yksilön ammatillisen itsetunnon kokemusta ja sen kehittämistä organisaatiossa. Tavoite oli selvittää, kuinka työntekijöiden hyvä tai heikentynyt ammatillinen itsetunto näkyy työyhteisön ...
Operatiivisen johtamisen kehittäminen valtion ict-palveluorganisaatiossa
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia ja kehittää Valtion ICT-palvelukeskuksen
operatiivista johtamista. Tutkimuskohteena oli asiakastuotannon operatiivinen
johtaminen kuten päivittäisjohtaminen, työntekijöiden ohjaaminen ...
TIIMIEN SISÄISEN JOHTAJUUDEN JA ITSEJOHTAMISEN KEHITTÄMINEN ORGANISAATIOKULTTUURIN MUUTOKSESSA
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin OP:n Vähittäispankin palvelutuotannon back office -palvelussa toimivien nimettyjen tiimien sisäistä toimintaa samalla, kun työympäristössä koetaan organisaatiokulttuurin muutosta. Tarkoituksena ...
ASIAKASLÄHTÖISYYS VALTAKUNNALLISEN VARUSMIESTEN ERITYISTEHTÄVÄHAKUPROSESSIN KEHITYKSESSÄ PUOLUSTUSVOIMISSA
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka Puolustusvoimien valtakunnallista erityistehtävähakuprosessia voidaan kehittää. Opinnäytetyössä kehittämiskohteet tunnistettiin ja niihin etsittiin ratkaisuja ...
Projektin päättämisen prosessikuvaus
(2022)
Tämän työelämään tehdyn kehittämistyön tavoitteena oli muodostaa toimeksiantajan projektiliiketoimintaan projektin päättämisvaiheen prosessikuvaus sekä siihen liittyvät oheismateriaalit. Tavoitteena oli myös tarkastella ...
Automatisoituvan palvelutuotannon kehittäminen Palkeiden HRM-palveluissa
(2021)
Digitalisaatiolla ja automaatiolla on kokonaisvaltainen vaikutus organisaatioiden toimintaan. Työelämässä muutosvauhti kiihtyy. Tarvitaan uudenlaista osaamista, johtamista, muutoskyvykkyyttä sekä organisaatio- ja ...
Valmentava johtaminen ja sen kehittäminen Riveriassa
(2023)
Tutkimuksessa tavoitteena oli selvittää valmentavan johtamisen toteutumista Riverian johdon eri tasoilla sekä pohtia sen kehittämistarpeita. Tarve tutkimukselle tuli työyhteisössä esille tulleen johtamiskulttuuriin ...