Haku
Viitteet 1-10 / 12
Tapahtumamarkkinointi osana brändiä
(2020)
Tapahtumamarkkinointi on markkinointia, joka perustuu asiakassuhteiden luomiseen henkilökohtaisella tasolla. Tavoitteena on vahvistaa yrityksen tai tuotteen brändiä ja saada näkyvyyttä. Vuosien saatossa tapahtumamarkkinointi ...
Turun ammattikorkeakoulun maahanmuuttajaopiskelijoiden integraation parantaminen kielitaidon avulla
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, miten suomen kielentaito voi vaikuttaa maahanmuuttajaopiskelijoiden integroitumiseen Turun ammattikorkeakouluun. Tässä opinnäytetyössä etsitään kielen kannalta selittäviä ...
Brändin rakentaminen ja brändiarkkitehtuuri korkeakoulussa : case: Turun AMK:n Master School
(2020)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu kehittämistyönä Turun AMK:n Viestintäpalveluiden toimeksiannosta. Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa selkeyttä Turun AMK:n brändinhallinnan ja -arkkitehtuurin nykytilanteeseen, ja tarjota ...
Rikosoikeudelliset vastuuvapausperusteet : vastuuvapausperusteiden muuttunut tulkinta lähihistoriasta tähän päivään
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee tärkeimpiä Suomen rikoslaista löytyviä vastuuvapausperusteita ja se on rakennettu tukemaan niiden henkilöiden opiskelua joilla ei ole aiheesta vielä laajempaa käsitystä. Työssä on esimerkkien ...
Kiertotalouden mukainen meriklusterin logistiikka
(2021)
Opinnäytetyön keskeisenä tavoitteena on tutkia meriklusterin logistiikkaa kiertotaloudessa ja pohtia mitä osa-alueita hiilineutraali kiertotalous vaatii. Aihe valikoitui Turun ammattikorkeakoulun ehdotuksesta tutustua ...
Kansainvälisen hanketiimin virtuaalinen johtaminen : case: SUSIE - Sustainable Business and Employability through HEI's Innovative Pedagogy
(2021)
SUSIE-hanke on kansainvälinen ja osa suurempaa, Turun ammattikorkeakoulun ja Tansanian partnereiden innovatiivisen pedagogiikan yhteistä hanketta. Hankkeen tavoitteena on yliopistojen pedagoginen kehittäminen. Vuoden 2020 ...
Pienistä opeista ne isotkin fyrkat kasvaa - nuorten talousosaamisen edistäminen
(2021)
Opinnäyte tehtiin Turun ammattikorkeakoululle. Opinnäytteessä tavoitteena oli koota yhteen tietoa suomalaisten nuorten talousosaamisesta ja talousosaamiseen linkittyvistä teemoista. Tämän jälkeen tarkoituksena oli tutkia ...
Kuinka myynnin ja markkinoinnin laboratorio tulisi tuotteistaa?
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda suunnitelma Myyntilaboratorion tuotteistamiseen Turun ammattikorkeakoulun toimeksiannosta. Suunnitelma luotiin haastattelututkimuksen, sekä aiheeseen liittyvän teorian pohjalta. ...
Alle 25-vuotiaisiin nuoriin kohdistuvan markkinoinnin etiikan tila
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää alle 25-vuotiaisiin nuoriin kohdistuvan markkinoinnin etiikan tilaa tarkastelemalla, miten peliyhtiöt pyrkivät vaikuttamaan nuoriin ja tätä kautta tavoittelemaan voittoja sekä ...
Turun ammattikorkeakoulun opiskelijoiden kuormitustekijät sekä palautuminen
(2022)
Suomessa korkeakouluopinnot ovat kasvavassa määrin osa nuoren aikuisen opiskelupolkua. Tämä näkyy joka vuosi kasvavissa hakijamäärissä sekä opetus- ja kulttuuriministeriön vuoden 2030 tavoitteissa, jolloin toivottavaa olisi ...