Haku
Viitteet 1-10 / 17
Export of education to China – Opportunities and challenges : case: Turku University of Applied Sciences
(2020)
Suomi on jo pitkään ollut tunnettu korkeatasoisesta ja modernista koulutuksestaan. Maalla on hyvä maine oppimistuloksista ja korkeasta osaamisestaan. Turun ammattikorkeakoulu (Turku AMK) on yhdessä muiden suomalaisten ...
Betonirakenteisiin tehtävät kiinnitykset – palveluratkaisun kehittäminen käyttäjätutkimuksen perusteella
(2019)
Tämä opinnäytetyö tehtiin Sormat Oy:lle, joka markkinoi ja valmistaa rakennusteollisuuden kiinnikkeitä. Yritys on Pohjois-Euroopan johtava kiinnikevalmistaja. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää kiinnikkeitä ...
Brändin rakentaminen ja brändiarkkitehtuuri korkeakoulussa : case: Turun AMK:n Master School
(2020)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu kehittämistyönä Turun AMK:n Viestintäpalveluiden toimeksiannosta. Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa selkeyttä Turun AMK:n brändinhallinnan ja -arkkitehtuurin nykytilanteeseen, ja tarjota ...
Monikanavainen markkinointi liikkeessä : toimenpide-ehdotukset Sorin Sirkuksen viestintämenetelmien kehittämiseksi
(2020)
Käsittelen opinnäytetyössäni tamperelaisen Sorin Sirkuksen viestintää. Opinnäytetyöni pohjautuu viestinnän työmenetelmien kehittämistyöhön sekä Sorin Sirkuksen asiakkaille ja kohderyhmille suunnatun viestintäkyselyn ...
Toimivan ja innovatiivisen somestrategian luominen pk-yritykselle
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten voidaan toteuttaa toimiva sosiaalisen median strategia sekä miten strategiasta saadaan innovatiivinen sekä kilpailijoista erottuva. Toimivan strategian selvittämiseksi ...
Markkinoinnin automaatio : rooli pienten ja keskisuurten verkkokauppojen digitaalisessa markkinoinnissa
(2021)
Teknologisoitumisen myötä markkinointi on kokenut suuren muutoksen. Digitaaliset mahdollisuudet sekä kasvaneet asiakasodotukset muodostavat haasteita etenkin pienille ja keskisuurille yrityksille. Saatavilla on lukuisia ...
Luovan alan yrittäjän brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa
(2021)
Kehittämishankkeen avulla tutkittiin, millä eri toimenpiteillä luovan alan yrittäjä voi rakentaa omaa brändiään sosiaalisessa mediassa ja digitaalisissa kanavissa.
Brändi- ja sisältöstrategian avulla luotiin tavoitteet, ...
Pandemian vaikutukset yritysten myynti- ja ostotyöhön: yritysten näkemyksiä etämyyntiin
(2021)
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten yritysten myynti- ja ostotoiminnot ovat muuttuneet radikaalisessa toimintaympäristön muutoksessa. Miten yritykset toivovat yhteydenottoja ja miten yritykset etsivät uusia ...
Ammattirakentajien suunnittelupalveluiden hankintapäätökset
(2021)
Tässä opinnäytetyössä on tutkittu erilaisten asiakasryhmien ostopäätöskriteereitä suunnittelu- ja konsulttipalveluiden hankinnassa. Suunnittelupalveluilla tarkoitetaan tässä yhteydessä rakentamisen perinteisiä suunnittel ...
Vastuullinen markkinointitoimisto : tekoja vastuullisuuden edistämiseksi
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, miten markkinointitoimisto on vastuullinen. Työssä selvitettiin yleisesti yritysvastuun määritelmää ja vastuullisuuden käsitettä. Työssä tutkittiin mitä vastuullisuus ...