"yritykset" - Selaus asiasanan mukaan Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-20 / 113
-
Aloittavan erikoisalan yrityksen hankinnat
(2022)Tämä opinnäytetyö käsittelee mikroyrityksen hankintaprosessia sekä toimeksiantajan hankintojen kulkua. Työn tarkoitus on kuvata mikroyrityksen hankintaprosessia ja tarkistella Kraljicin matriisin hyödyllisyyttä hankintojen ... -
Aloittavan yrityksen liiketoimintasuunnitelma
(2023)Tämän työn tarkoituksena on tuottaa liiketoimintasuunnitelma aloittavalle yritykselle. Työn toimeksiantaja on aloittava kauneudenhoitoalan yritys. Valmis-ta liiketoimintasuunnitelmaa tullaan käyttämään liiketoiminnan ... -
Aloittavan yrityksen liiketoimintasuunnitelma Case: Digital Barracks Oy
(2021)Opinnäytetyö käsittelee vasta perustamisvaiheessa olevan Digital Barracks Oy:n kaupallista toimintaa kuvaavaa liiketoimintasuunnitelmaa. Tutkimuksella kartoitetaan sitä, onko yrityksen toiminta kannattavaa ja minkälaisia ... -
Aloittavan yrityksen liiketoimintasuunnitelma Case: Digital Barracks Oy
(2021)Opinnäytetyö käsittelee vasta perustamisvaiheessa olevan Digital Barracks Oy:n kaupallista toimintaa kuvaavaa liiketoimintasuunnitelmaa. Tutkimuksella kartoitetaan sitä, onko yrityksen toiminta kannattavaa ja minkälaisia ... -
Alustava ympäristökatselmus
(2022)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Viiramikko Oy:n merkittävimmät ympäristönäkökohdat alustavana ympäristökatselmuksena. Tutkimus toteutettiin haastattelemalla yrityksen työntekijää sekä havainnoimalla toimintaa ... -
Asiakaskokemus kosmetiikan maahantuontiyrityksessä 4Dream
(2021)Opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemuksen tutkiminen ja kehittäminen kosmetiikan maahantuontiyrityksessä. Toimeksiantajana työlle oli luonnonkosmetiikan maahantuontiyritys 4Dream. Yritys on perustettu vuonna 2015, ja sen ... -
Asiakaskokemusmittaus verkkolaskuoperaattorin palveluista ja hyödyistä B2B-asiakkaille
(2023)Tämän opinnäytetyön aiheena oli tutkia talous- ja verkkolaskuoperaattoripalveluita käyttävien B2B-asiakkaiden asiakaskokemusta. Työn tavoitteena oli selvittää asiakastyytyväisyyden nykytilaa, vahvuuksia ja löytää mitä ... -
Asiantuntijabrändin vahvistaminen podcastin avulla
(2023)Podcastit ovat suosittuja äänitallenteita. Niillä tavoitetaan massojen sijaan pienet ja oikeat kohderyhmät. Podcastit pystyvät saavuttamaan jopa viisinu-meroisen kuuntelijamäärän. Suomen kuunneltuimpien podcastien listalla ... -
Brändin rakentaminen kiertotalousyrityksessä: case Ekokaari Oy
(2023)Pitkäjänteisesti ja taidokkaasti rakennettu brändi on yritykselle arvokas. Se voi auttaa yritystä erottautumaan kilpailijoistaan sekä saavuttamaan yrityksen sille asettamat tavoitteet. Kiertotalousalalla vallitsee ... -
Demonstraatioympäristö kiertotalouden sivuainevirroille
Xamk Kehittää 229 (Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2023)Biokaasulaitokset ovat yleistyneet Suomessa, mutta alalla on edelleen merkittävästi kasvupotentiaalia. Esimerkiksi maatalouden sivuvirtojen ja yhdyskuntien erilliskerättyjen biojätteiden biokaasupotentiaalia on vielä ... -
Digiratkaisut työllistymisen tukena
Xamk Kehittää 192 (Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2022)Tässä teoksessa haluamme tuoda esiin, millainen polku hankkeessa käydään läpi sen suunnitteluvaiheesta lopputuotokseen. Polku sisältää paljon työtä, luovuutta, periksiantamattomuutta ja verkostoitumista. Haluamme kirjallamme ... -
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma yritykselle X
(2023)Tässä opinnäytetyössä käsitellään digitaalista markkinointia ja sen suunnittelua yritykselle X hyödyntäen SOSTAC-suunnittelumallia ja kyselytutkimusta. Toimeksiantaja on amerikkalainen startup-yritys, joka on tuomassa ... -
Digitaalisen markkinoinnin tarve kohdeyrityksissä
(2021)Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää toimeksiantajan tarjoaman digitaalisen markkinointipalvelun tarve kohdeyrityksissä. Tutkimusongelma oli seuraava: mikä on toimeksiantajayrityksen potentiaalisten asiakasyritysten ... -
Digitalisaation ja henkilökohtaisen palvelun yhteensovittaminen tulevaisuuden B2B-asiakaskohtaamisessa.
(2021)Digitalisaatio ja sen tarjoamat teknologiset ratkaisut ovat muuttaneet asiakaskokemusta. Toisaalta yritysten välillä henkilökohtaisilla suhteilla on iso merkitys lisäarvon ja sitoutumisen näkökulmasta. Tämän opinnäytetyön ... -
Ekologisen kestävän kehityksen tuomat haasteet logistiikkapalveluyrityksissä
(2021)Tämän opinnäytetyön aiheena on ekologisen kestävän kehityksen tuomat haasteet logistiikkapalveluyrityksissä. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millaisia haasteita ekologinen kestävä kehitys on tuonut logistiikka ... -
Elintarvikeviennin aakkoset. Elintarvikeviennin osaaminen kasvuun -hankkeen satoa
Xamk Kehittää 170 (Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2021)Suomen elintarvikealan tuotannosta vain noin 15 prosenttia menee vientiin. Yhtenä syynä elintarvikealan kotimarkkinaorientaatioon ja vaatimattomaan vientiin pidetään yritysten kansainvälisen myynti- ja markkinointiosaamisen ... -
ESGE:n matka. E-urheilun kehitystä Kymenlaaksossa. Saadut opit sekä tulevaisuuden tavoitteet
Xamk Inspiroi 43 (Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2022)E-sports Games Ecosystem eli ESGE-hanke on tullut loppuunsa. Mikä kyyti tämä matka onkaan ollut! Kun aloitimme hankkeemme vuoden 2019 lopussa, pystyimme kuvittelemaan vain pieniä askelia siitä, mitä lopulta saavutimme. ... -
Etiäinen. Kymenlaakson koulutus- ja osaamistarpeiden ennakoiminen
Xamk Kehittää 116 (Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2020)Tavoitteena Etiäinen – Koulutustarpeiden ennakointi ‑hankkeessa on ollut luoda Kymenlaakson koulutustarpeiden ennakointimalli, joka reagoi riittävän nopeasti yritysten ja muiden työnantajien osaamistarpeisiin ja kytkeytyy ... -
Etukenossa eteenpäin. Kokeiltuja keinoja, ajattelun aiheita ja rekrytointivinkkejä osaajapulaa ratkoville yrityksille
Xamk Inspiroi 50 (Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2022)Osaajapulasta kärsivillä aloilla työnantajien arki on hektistä ja kasvumahdollisuudet rajattuja. Miten voisi selvitä tilanteesta, jossa lisäosaamista kaivattaisiin kipeästi, mutta valmiita osaajia ei löydy? Etukenossa ... -
FC Lahti hyötyä tuottavana yhteistyökumppanina
(2021)Tämän opinnäytetyön aiheena oli FC Lahti hyötyä tuottavana yhteistyökumppanina. Toteutetussa tutkimuksessa tavoitteena oli tuottaa käytännön toimenpidesuosituksia FC Lahdelle yhteistyökumppanuuksien hoitamiseen. ...