Haku
Viitteet 1-10 / 31
Kasvirasvat kosmetiikassa ja kauneudenhoidossa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on kertoa kasvirasvoista sekä niiden käytöstä kauneudenhoidossa ja kosmetiikan raakaaineina. Lisäksi tarkoituksena on kertoa kasviöljyjen merkityksestä ravitsemuksessa ja hyvinvoinnin ...
Markkinointi- ja hakukoneoptimointisuunnitelma: A.K.A Luova
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyö on tehty toimeksiantona A.K.A Luovalle. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa ja kuvailla, miten A.K.A Luovan markkinointia voidaan kehittää ja millaisin keinoin hakukoneoptimointia voidaan parantaa. ...
Hiusopisto – hiusalan opetusmateriaali verkossa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
Toiminnallisen opinnäytetyöni tarkoitus oli tuottaa opetusmateriaalia verkkoon Vantaan ammattiopisto Varian hiusalan opettajille. Opinnäytetyö toteutettiin yhteistyössä Varian kanssa, jotta tuotettu materiaali vastaisi ...
Ammatilliseen peruskoulutukseen kohdistuneiden muutosten vaikutus hiusalan opettajan työhön
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten ammatilliseen peruskoulutukseen kohdistuneet muutokset ovat vaikuttaneet hiusalan opettajan rooliin ja opetustyöhön. Tutkimuskysymyksillä pyrittiin selvittämään, miten ...
Hairdresser education digitalisation : Case: Schwarzkopf Professional
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
The aim of this Bachelor’s thesis was to investigate the digitalisation of hairdressing education and specifically to focus on e-learning as a learning method for hairdressers. The objective of the study was to examine the ...
Myyntipisteiden kartoitus kosmetiikkasarjalle
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää onko pääkaupunkiseudulla potentiaalisia myyntipisteitä ranskalaiselle Stendhal-kosmetiikkasarjalle. Selektiivistä Stendhal-sarjaa myydään pääasiassa kauneushoitoloissa ja kemikalioissa ...
Luonnonkosmetiikkasarjan tuotekehitysprosessi
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli osallistua suomalaisen luonnonkosmetiikkasarja Ekopharman uuden tuotesarjan tuotekehitysprosessiin. Työn toimeksiantajana toimi Naviter Oy, jonka brändi Ekopharma on ...
Markkinointi kauneudenhoitoalan yrityksessä: Puuterisalonki.
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
Kauneudenhoitoalan toimijat ovat usein pienyrittäjiä parturi-kampaamoissa tai hoitoloissa. Alan yrityksillä on usein vaikeuksia saavuttaa haluttu päämäärä, sillä itse yritystoiminnan harjoittamisen tietotaito on vajavaista. ...
Kell’ akne on se aknen hoitakoon - Selvitys aknetuotteiden vaikuttavista raaka-aineista sekä aknen hoitomahdollisuuksista
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
Tämä opinnäytetyö on kirjallisuusselvitys aknesta. Työn tarkoituksena oli koostaa alan englanninkielisestä lähdemateriaalista selkeä ja helposti hyödynnettävissä oleva työ sekä kauneudenhoitoalan ammattilaisille, että ...
Brändiuudistuksen kulmakivet: Case Lumene Oy
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyön tavoitteena oli perehtyä brändin luomiseen ja uudistukseen prosessina sekä tutkia työn toimeksiantajan, Lumenen, brändiuudistuksen onnistumista. Tarkoituksena oli selvittää, miten Lumenen yksi tärkeistä ...