Haku
Viitteet 1-5 / 5
Markkinointimateriaalina yritysopas BP hair Oy:lle
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää BP hair Oy-brändin identiteettiä ja tunnettavuutta sisältömarkkinoinnin keinoin. Yhteistyöyrityksenä opinnäytetyölle toimi BP hair Oy. Kehitysehdotuksena ...
Instagram-tarinat aikakauslehden markkinoinnissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää toimeksiantajana toimivan A-lehtiin kuuluvan Kauneus ja Terveys -lehden Instagram-tilin toimintaa ja tuottaa tilille nykyisiä seuraajia palvelevaa ja uusia seuraajia houkuttelevaa ...
Hyväntekeväisyys kosmetiikan markkinoinnissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, onko hyväntekeväisyys kannattava markkinointikeino kosmetiikkayritykselle. Työn tarkoituksena oli kuvata, miten hyväntekeväisyys näkyy yrityksen toiminnassa ja mitä motiiveja ...
Tekoäly kosmetiikka-alalla
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tavoitteena oli tuottaa kerätyn teorian pohjalta toimeksiantajan käyttöön oppimismateriaalit ja koulutussuunnitelman sisältävä koulutuskokonaisuus. Toimeksiantajana toimi Laurea-ammattikorkeakoulun ...
Thaimaalaisen luonnonkosmetiikan mahdollisuudet verkkokaupassa
(2020)
Luonnonkosmetiikan suosio on kasvanut tavanomaisen kosmetiikan kysyntää nopeammin. Syynä voi olla koko maailmaa hallitsevasta muutoksesta, jossa ihmiset painostavat omaan ja luonnon hyvinvointiin. Yksi mainittava syy kasvuun ...