Haku
Viitteet 1-10 / 90
Oppiminen kuuluu kaikille Universal Design for Learning -viitekehys käytännössä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2023)
Julkaisuteos toteutettiin OPH:n rahoittaman Oppiminen kuuluu kaikille -koulutuskokonaisuuden yhteydessä vuonna 2023. Koulutuskokonaisuudessa käytiin läpi Universal Design for Learning (UDL)–viitekehystä ja sovellettiin ...
Digitaalisen koulutuspalvelun asiakaslähtöinen suunnittelu, case: palvelumuotoilun verkkokurssi
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää mikro- ja pienyrittäjille sekä yrittäjyyttä harkitseville suunnattua palvelumuotoilun verkkokoulutusta. Kehitettävän verkkokoulutuksen avulla yrittäjät voivat oppia hyödyntämään ...
Poveria-toimintamallin kehittäminen aikuissosiaalityössä: case-Avainsäätiö
(2023)
Tämä opinnäytetyö on työelämälähtöinen kehittämistyö, jonka työelämäkumppanina toimi Avainsäätiö. Opinnäytetyön tavoitteena oli edelleen kehittää Poveria-toimintamallia palvelumuotoilun keinoin ja lisätä asiakasymmärrystä ...
Ohjeistuksen kehittäminen digitaalisten palvelujen loppukäyttäjäohjeiden tekijöille: esimerkkinä CSC – Tieteen tietotekniikan keskus Oy
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena on kehittää tapa tukea digitaalisten palvelujen loppukäyttöohjeiden tekijöitä käytettävyydeltään laadukkaiden sekä käyttäjälähtöisten ohjeiden tuottamisessa ja kehittämisessä. Opinnäytetyö tehtiin ...
Sähköisen rekisteröinnin asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on tutkia ja kehittää sähköisen rekisteröintipalvelun Vareksen asiakaskokemusta. Tutkimus- ja kehittämistyö tehdään yhteistyössä Vakuutusyhtiö X:lle. Yritys on tunnistanut tarpeen palvelun ...
Lahjoittajakokemuksen asiakaskeskeinen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2023)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli parantaa lahjoittajien lahjoittajakokemusta ja ymmärtää, miten lahjoittajille muodostuu arvoa lahjoittaessa. Tavoitteena oli tuottaa konkreettisia ja asiakasymmärryksen ...
Käyttäjäkokemus digitaalisten palveluiden mallinnuksessa
(2023)
Tämän opinnäytetyön keskeisenä tavoitteena oli luoda Vincit Oyj:n asiakkaalle AKK Motorsports ry:lle kehitysideoita uutta innovatiivista digitaalista palvelualustaa varten, joka sisältää kilpailu- ja varauskalenterin. ...
Asiakaslähtöisen kilpailukalenterin ideoiminen palvelumuotoilun menetelmillä
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tunnistaa ja ideoida kehitysehdotuksia AKK-Motorsportin nykyiseen kilpailukalenteriin ja sen sisältöön. Opinnäytetyön toimeksiantaja oli kansainvälisesti toimiva, digitaalisten palveluiden ...
Ammattiliittojen edunvalvontatyö tutuksi Z-sukupolvelle oikeusmuotoilun menetelmillä
(2023)
Tämän kehittämistyön tavoitteena oli selvittää, miten ammattiliitot voisivat paremmin tavoittaa Z-sukupolven, eli noin vuosien 1995-2015 välillä syntyneet nuoret. Ammatillisen järjestäytymisen aste on laskenut viime vuosina ...
Terveyttä ja hyvinvointia edistävä oppimispeli : case: Munuais- ja maksaliitto
(2023)
Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yläkouluikäisille suunnattu oppimispeli. Terveellisten elämäntapavalintojen tekeminen ja päihteidenkäytön välttäminen ovat pelin keskeisiä teemoja. Opetuksellinen sekä ...