Haku
Viitteet 1-10 / 37
Keskusjärjestön digitaalisen palvelujärjestelmän kehittäminen muotoilu- ja tulevaisuusajattelun avulla
(2021)
Digitalisaatio haastaa entistä enemmän järjestöjä tarkastelemaan toimintansa nykyaikaistamista ja palveluidensa kehittämistä. Myös ulkoilujärjestö Suomen Latu ry:ssä on tiedostettu, että kattojärjestön menestyminen ...
Tarjousprosessin kehittäminen palvelumallin avulla
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin, voidaanko yrityksen tarjousprosessia kehittää palvelumallin avulla. Tarve tarjousprosessin kehittämiselle oli tunnistettu yrityksessä. Tutkimus toteutettiin toimintatutkimuksena ja tutkimuksen ...
Kohti asiakaslähtöistä digitaalista palveluprosessia
(2019)
Tämän kehittämisprojektin lähtökohtana oli Business Finlandissa kokonaisarkkitehtuurin uudistamistarve, asiakkuushallintamallin ja –prosessin uudistamisen projektin tulokset sekä organisaation strategian mukainen digitalisaation ...
Arvokas ero - Arvon muodostuminen asiakkaalle vakuutusta irtisanottaessa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli ymmärtää arvon muodostumista asiakkaalle vakuutusta irtisanottaessa. Tavoitteena oli kehittää vakuutusyhtiön digitaalista palvelua ja optimoida asiakkaalle muodostuvaa arvoa. Tietoperustana ...
Sisäisen turvallisuuden portaali TUOVI:n työtilojen kehittäminen
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, mitä TUOVI-portaalin käyttäjät tarvitsevat, jotta portaalin työtilaosio kokonaisuudessaan helpottaisi ja edistäisi heidän työtään ja toisi täten lisäarvoa ...
Muotoiluprosessin kehittäminen Sarake Oy:lle
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää muotoiluprosessi IT-alan yrityksen tuotesuunnittelua varten. Toimeksiantajana oli Sarake Oy, joka on erikoistunut tiedon- ja innovaationhallintaan liittyviin palveluihin. Yrityksen ...
Digitaalinen pankkipalvelu ikäihmisille
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kerätä ymmärrystä siitä, miten ikäihmisille voidaan tarjota parempia digitaalisia pankkipalveluita. Kehittämistyöllä haluttiin selvittää minkälaisia ominaisuuksia ikäihmiset arvostavat ja ...
Yrityksen ideointiprosessin kehittäminen palvelumuotoilun menetelmiä soveltaen
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kehittää kohdeorganisaation palveluiden ideointiprosessia yhteistyössä henkilökunnan kanssa. IT-alan organisaation lähtötilanne on tavanomainen useille suomalaisille yrityksille: asiakkailta ...
Kotitalouksien ruokahävikin vähentäminen lapsiperheissä palvelumuotoilun avulla
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena on lapsiperheiden näkökulmasta tutkia ja selittää käytäntöjä, jotka vaikuttavat ruokahävikin muodostumiseen kotitalouksissa. Tavoitteena on luoda ehdotuksia ratkaisuista ja palveluista, joiden ...
Palvelun konseptointi julkisen sektorin digitaalisten palvelujen kehittäjien tueksi
(2020)
Digitalisaation avulla haetaan ratkaisuja julkiseen sektoriin kohdistuviin muutosvoimiin sekä tuottavuuden ja tehokkuuden vaatimuksiin. Tämän opinnäytetyön tehtävänä oli selvittää, millainen digitaalinen palvelu tukisi ...