Haku
Viitteet 1-7 / 7
Yksilöllinen ja joustava opintopolku : ammatillisen koulutuksen toteuttamisen mallin kehittäminen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää ammatillista koulutusta kohti yksilöllisempää ja joustavampaa koulutuksen toteuttamista. Uusi ammatillinen reformi korostaa henkilökohtaisia osaamisperusteisia opintopolkuja, ...
Tehoa apteekin kosmetiikan myyntiin: myynnin työkalun kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2022)
Toimeksiantajana opinnäytetyölle toimi Tapiolan 1. apteekki. Opinnäytetyön tarkoituksena on parantaa apteekin työntekijöiden kosmetiikan tuotemyyntiä apteekeissa ja kehittää heidän osaamistaan ja tietouttaan erilaisista ...
Markkinaetua opintopolun palvelumuotoilulla : case Vamia hius- ja kauneudenhoitoala
(2022)
Tämä tutkimuksellinen kehittämistyö tehtiin Vaasan monialaisen ammatillisen koulutuksen organisaatiolle Vamialle. Kehittämistyön tarkoituksena oli luoda selkeä Opas opintoihin opiskelijalle, joka hakeutuu Vamian hius- ja ...
Väritietoisuuden lisääminen yrityksen tarinaan
(2022)
Värien käyttö on osa jokapäiväistä elämää, johon vaatteet ja meikit kuuluvat olennaisena osana. Maailmanpolitiikka on ohjannut tekstiiliteollisuuden tuotantoa ja valmistusta tiettyihin osiin maailmaa. Ala on muutospaineessa, ...
Sähköisen perehdytysmallin kehittäminen palvelumuotoilun keinoin Omnian hius- ja kauneudenhoitoalalle
(2022)
Kehittämistyön tarkoituksena oli selvittää hius- ja kauneudenhoitoalan uusien opettajien perehdytyksen tämänhetkistä tilaa ja perehdytysprosessia. Kehittämistyön tavoitteena oli kehittää uudenlainen apuväline perehdytysprosessin ...
Mitkä tekijät vaikuttavat kosmetiikan ostamiseen kivijalkamyymälästä nyt ja tulevaisuudessa
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia sitä, miten asiakkaat saadaan jatkossa tekemään kosmetiikka -ja ihonhoito ostoksia kivijalkamyymälässä. Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Estée Lauder Finland Oy. Tutkimus ...
Ylivertaisen asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun avulla
(2023)
Tämä opinnäytetyö keskittyy Yhteistyöorganisaation tarpeeseen kehittää asiakaskokemusta uuden strategian mukaisesti ja saavuttaa siten kilpailuetua. Tavoitteena on selvittää, miten voidaan luoda asiakkaille ylivertainen ...