"yritysmarkkinointi" - Selaus asiasanan mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu

    • Asiakas johtotähtenä oppimateriaalimarkkinoilla 

      Pyykkö, Maija (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
      Laurea-ammattikorkeakoulu Tiivistelmä Laurea Kerava Liiketalouden koulutusohjelma Yritysviestintä Maija Pyykkö Asiakas johtotähtenä oppimateriaalimarkkinoilla Vuosi 2009 Sivumäärä 59 + liitteet 7 s. ...
    • Asiakastyytyväisyys ja digitaalinen markkinointiviestintä Case: Sunborn Saga Oy Saga Beauty 

      Tiainen, Maiju (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Opinnäytetyö tehtiin Sunborn Saga Oy Saga Beauty -yksikön toimeksiantona. Saga Beauty maahantuo ja markkinoi ammattiasiakaskäyttöön tarkoitettuja hoitolatarvikkeita sekä kosmetiikkasarjoja. Sen 255 sopimusasiakkaasta ...
    • Asiakastyytyväisyystutkimus : Case:Bauer Watertechnology Oy 

      Leppänen, Erja (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Bauer Watertechnology Oy:n asiakkaiden tyytyväisyyttä yrityksen toimintaan, tuotteisiin ja henkilöstöön. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, kuinka tyytyväisiä asiakkaat ovat tällä ...
    • Asiakastyytyväisyystutkimus Case: Forssan Levy Oy 

      Seppälä, Pauliina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tässä opinnäytetyössä tutkitaan Forssan Levy Oy:n asiakasyritysten tyytyväisyyttä yrityksen toimintaan, palveluun ja tuotteisiin. Forssan Levy on metalliteollisuuden toimialalla toimiva yritys, joka valmistaa nostolaitteita, ...
    • ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS CASE: SANTACO SPORT OY LTD 

      Viljanen, Miikka (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Santaco Sport Oy:n asiakkaiden tyytyväisyyttä palvelun laatuun tällä hetkellä ja mitä kehitettävää yrityksellä olisi tulevaisuudessa. Tutkimuksella selvitettiin myös asiakkaiden ...
    • Asiakkuudenhoito-ohjelman kehityssuunnitelma 

      Mali, Jaakko (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee järjestelmällisen asiakassuhdemarkkinoinnin hyötyjä ja vaatimuksia yritysmarkkinoilla. Työn tavoitteena on luoda toimeksiantajalle tietopaketti, jonka perusteella voidaan arvioida asiakkuuden ...
    • Asiantuntijapalvelujen markkinointi kemian teollisuudessa : Case: Vantaco Oy 

      Komulainen, Sirpa; Talonen, Auli (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä kemian alan yritykselle Vantaco Oy:lle selvitys siitä, miten sen markkinointia voisi kehittää ja laajentaa niin, että toimeksiantajayritys voisi ottaa käyttöön tiettyjä ...
    • B2B – asiakaskirje jälleenmyyjille markkinointiviestinnän keinona – Case: Diesel Denmark ApS, Finnish Branch 

      Hirvonen, Riikka (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Sähköinen markkinointiviestintä on paljon käytetty ja nopeasti kasvava viestinnän keino. Tässä opinnäytetyössä tarkasteltiin Business to Business -asiakaskirjeen mahdollisuutta yhtenä markkinointiviestinnän keinona Diesel ...
    • B2B-sisältömarkkinoinnin mahdollisuudet asiantuntijapalveluissa - Case: Yritys X 

      Yli-Kyyny, Elina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kuinka B2B-yritykset saadaan kiinnostumaan asiantuntijapalveluista sisältömarkkinoinnin avulla. Tutkimuksessa haluttiin selvittää, kuinka sisältömarkkinoinnilla saavutetaan ...
    • B2B-verkkokaupan internetmarkkinointi : Case: More On Oy 

      Toivonen, Niina; Jesar, Rama (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)
      Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, millaiseksi More On Oy B2B-liikelahjayrityksen verkko¬-kaupan internetmarkkinointi pitää suunnitella, jotta uusi verkkokauppa antaa hyvän kuvan yrityksestä. Opinnäytetyö on tehty ...
    • B2B-yrityksen digitaalisen markkinoinnin ta-voitteiden mittaaminen - Case Sähkölehto Oy 

      Lehto, Miika (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tässä opinnäytetyössä tutkitaan web-analytiikan toimintaa ja luodaan toimeksiantajayritykselle toimintamalli mitata digitaalisen markkinoinnin tavoitteiden saavuttamista web-analytiikalla. Toimeksiantajana on sähköteknisen ...
    • B2B-yrityksen verkkosivujen uudistamisprojektin arviointi 

      Kastell, Jenna (2019)
      Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona teollisuuden alan yritys FlowExperts Oy:lle. Opinnäytetyö oli luonteeltaan toiminnallinen ja sen tavoitteena oli arvioida kevään 2018 aikana toteutettua verkkosivujen uudistamisprojektia. ...
    • Brand image of white wine 

      Zhao, Yue (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      At present, the competition between companies is intensive. In the 21st century, companies want to survive business and create competitive advantages, and brands are of crucial importance. Currently the consumption of white ...
    • Brändi-identiteetin kehittäminen b-to-b yritykselle : Case: Suppilog Oy 

      Jäppinen, Saara (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Kehittämisongelmana tässä opinnäytetyössä on kehittää Suppilog Oy:n brändi-identiteettiä. Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä työelämää kehittävää tutkimusta. Tutkimustulosten avulla oli tarkoitus määrittää Suppilogin ...
    • ByggSMART-verkkomessut ideasta toteutukseen 

      Forss, Henrika (2021)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli dokumentoida RPT Byggfakta Oy:n järjestämien ByggSMART-verkkomessujen elinkaari ideasta toteutukseen. RPT Byggfakta Oy (myöhemmin RPT) on puolueeton rakennus- ja kiinteistöalan tietoa keräävä ...
    • Citypress Oy asiakasuskollisuusohjelman tuottajana -yhteistyön tuottama lisäarvo asiakkaalle 

      Mikkonen, Heli (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Citypress Oy:n ja tämän asiakkaan välistä liiketoimintaa. Tutkimuksen pyrkimyksenä on selvittää, kuinka hyvin Citypress Oy on onnistunut vastaamaan asiakasyrityksensä tavoitteisiin ...
    • Creating Competitive Advantage Through Online Marketing: Case InterAxionsPlus Oy 

      Järvinen, Matti (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
      This thesis was made as an assignment for InterAxionsPlus Oy, which is a Helsinki-based destination management company. The purpose of this thesis is to investigate possibilities how the case company can improve its online ...
    • Developing a b-to-b marketing communications plan in the solar energy sector: a case study of Company X 

      Toivanen, Henrika (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)
      It is often difficult for companies to differentiate from their competitors since the distinctions between products and services are small. Successful companies create a competitive advantage through their communications. ...
    • Developing a functional online marketing strategy. Case: Ebsolut 

      Heikkinen, Laura (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)
      The purpose of this thesis project was to create and develop the existing online marketing strategy of the case company Ebsolut as a part of their general marketing strategy. The objective of the study was to receive more ...
    • Developing Generally Applicable Guidelines for Efficient Marketing of ATEX Product Group 

      Mykkänen, Jukka (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
      This thesis was conducted for SKS Automaatio Oy, a subsidiary of SKS Group Oy. Within SKS Automaatio Oy, the focus of this thesis is on the ATEX product group. The objective of the research is to develop guidelines for ...