"maahantuojat" - Selaus asiasanan mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu

    • Ammattikosmetiikkasarjojen maahantuojien kilpailijatutkimus 

      Inna, Emmi (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ammattikosmetiikkasarjoja maahantuovien yritysten toimintaa ja vertailla yritysten jälleenmyydyimpiä ammattisarjoja. Tavoitteena oli toteuttaa kattava kilpailijaselvitys tarkastelemalla ...
    • Maahantuojan myyntiprosessin kehittäminen 

      Nyby, Laura (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimi pieni suomalainen tekstiilien maahantuoja- ja agentuuriyritys. Opinnäytetyö keskittyy maahantuojan tärkeimpään prosessiin, myyntiin. Työn tavoitteena oli tutkia myyntiprosessin ...
    • Mainoskampanjan tehokkuus ja yrityksen tunnettuus Case: Bottega Verde 

      Sipponen, Katri; Sirkka, Henna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona italialaista luonnollista kosmetiikkaa myyvälle yritykselle, Bottega Verdelle, jota maahantuo Suomen Luontaiskosmetiikka Oy. Bottega Verde on vielä suhteellisen uusi Suomen markkinoilla ...
    • Myynnin tehostaminen urheiluvälinealalla 

      Niemi, Jonne; Inkilä, Elmo (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehostaa maahantuojan myyntiä urheiluvälineliikkeille. Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda maahantuojalle hyviä myyntiargumentteja ja tuottaa tietoa, jonka avulla tuotteiden myyntiin ...
    • Sisäinen viestintä kosmetiikkayrityksessä - Case: Saether Oy : Internal communication in a cosmetic company - Case: Saether Oy 

      Salin, Ida (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia kosmetiikan maahantuontiyrityksen Saether Oy:n kotimaan tiimin sisäisen viestinnän nykytilaa laaditun informoidun kyselyn sekä puolistrukturoidun haastattelun avulla. Tarkoituksena ...
    • Sisäänostajan eettiset kysymykset 

      Malinen, Mirka (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee vastuullista hankintaa suomalaisissa yrityksissä. Tutkimuskysymys on, millä tavalla yrityksen eettiset arvot vaikuttavat sisäänostajan tai maahantuojan työhön, kun he tekevät hankintoja maista, ...
    • Vihreiden arvojen merkitys automarkkinoinnissa showroom-ympäristössä 

      Laurinus, Heikki (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia ympäristöarvojen merkitystä automarkkinoinnissa showroom–ympäristössä automaahantuojien näkökulmasta. Tutkimus toteutettiin toimeksiantona Troi Helsinki Oy:lle. Troi Helsinki Oy ...