"maahantuojat" - Selaus asiasanan mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-7 / 7
-
Ammattikosmetiikkasarjojen maahantuojien kilpailijatutkimus
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ammattikosmetiikkasarjoja maahantuovien yritysten toimintaa ja vertailla yritysten jälleenmyydyimpiä ammattisarjoja. Tavoitteena oli toteuttaa kattava kilpailijaselvitys tarkastelemalla ... -
Maahantuojan myyntiprosessin kehittäminen
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimi pieni suomalainen tekstiilien maahantuoja- ja agentuuriyritys. Opinnäytetyö keskittyy maahantuojan tärkeimpään prosessiin, myyntiin. Työn tavoitteena oli tutkia myyntiprosessin ... -
Mainoskampanjan tehokkuus ja yrityksen tunnettuus Case: Bottega Verde
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona italialaista luonnollista kosmetiikkaa myyvälle yritykselle, Bottega Verdelle, jota maahantuo Suomen Luontaiskosmetiikka Oy. Bottega Verde on vielä suhteellisen uusi Suomen markkinoilla ... -
Myynnin tehostaminen urheiluvälinealalla
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehostaa maahantuojan myyntiä urheiluvälineliikkeille. Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda maahantuojalle hyviä myyntiargumentteja ja tuottaa tietoa, jonka avulla tuotteiden myyntiin ... -
Sisäinen viestintä kosmetiikkayrityksessä - Case: Saether Oy : Internal communication in a cosmetic company - Case: Saether Oy
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia kosmetiikan maahantuontiyrityksen Saether Oy:n kotimaan tiimin sisäisen viestinnän nykytilaa laaditun informoidun kyselyn sekä puolistrukturoidun haastattelun avulla. Tarkoituksena ... -
Sisäänostajan eettiset kysymykset
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)Tämä opinnäytetyö käsittelee vastuullista hankintaa suomalaisissa yrityksissä. Tutkimuskysymys on, millä tavalla yrityksen eettiset arvot vaikuttavat sisäänostajan tai maahantuojan työhön, kun he tekevät hankintoja maista, ... -
Vihreiden arvojen merkitys automarkkinoinnissa showroom-ympäristössä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia ympäristöarvojen merkitystä automarkkinoinnissa showroom–ympäristössä automaahantuojien näkökulmasta. Tutkimus toteutettiin toimeksiantona Troi Helsinki Oy:lle. Troi Helsinki Oy ...