Haku
Viitteet 1-10 / 22
B2B Asiakastyytyväisyys ja asiakaskokemustutkimus : Case yritys X
(2019)
Opinnäytetyössä perehdyttiin B2B-asiakkaiden asiakaskokemuksen muodostumiseen. Työssä tarkasteltiin asiakastyytyväisyyden ja asiakaskokemuksen syntyyn vaikuttavia tekijöitä. Aihe työhön saatiin toimeksiantajalta ja työn ...
Asiakasnäkökulma toiminnan kehittämisen keskiössä : Fikuro Oy:lle toteutettu kehittämishanke
(2019)
Nykypäivänä yritysten menestymisen edellytyksenä on kestävän kilpailuedun kehittäminen. Yksi tärkeimmistä osa-alueista, jossa yritykset voivat kehittää kilpailuetua, on keskittyminen yhä voimakkaammin asiakkaisiin. ...
Asiakaskokemuksen johtaminen myynnin näkökulmasta
(2019)
Yritykset pyrkivät vahvistamaan asiakasuskollisuuttaan ja lisäämään kilpailuetuaan luomalla erinomaisia asiakaskokemuksia liiketoiminnan eri osa-alueilla. Tärkeäksi elementiksi tässä on muodostunut asiakkaiden tarpeiden ...
Jokereiden Club Seat -katsomon uudelleenkonseptointi
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää millä keinoilla Jokereiden club-katsomoa tu- lisi uudelleen konseptoida, jotta se toisi lisää maksavia asiakkaita. Opinnäytetyön ta- voitteena on kerätä tietoa asiakaskyselyllä ja ...
ASIAKASKOKEMUKSEN PARANTAMINEN TEOLLISUUSPALVELUYRITYKSESSÄ
(2019)
Asiakaskokemuksen parantamisen avulla luodaan asiakkaille positiivisia kokemuksia yrityksen palveluista ja tuotteista, joiden avulla pyritään erottumaan kilpailijoista ja saavuttamaan kilpailuetua.
Kehittämishankkeen ...
Palliatiivisen poliklinikan ensikäynti asiakkaan kokemana
(2019)
Opinnäytetyössä tutkittiin Päijät-Hämeen Hyvinvointiyhtymän Palliatiivisen poliklinikan ensikäyntiä asiakkaan näkökulmasta. Opinnäytetyön tavoitteena oli kerätä poliklinikan asiakkailta arvioita ensikäynnin sisällöstä ...
ASIAKASKOHTAAMISEN KEHITTÄMINEN B2B-TEOLLISUUSYRITYKSESSÄ: Case: Yritys X
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten Yritys X:n työntekijöiden asiakaskohtaamisia voidaan kehittää. Työn avulla pyrittiin löytämään vastaukset myös kysymyksiin ”Mitä Yritys X:n asiakkaat arvostavat toimittajako ...
Asiakaskokemuksen muodostuminen kansainvälisessä yrityksessä : Case: Yritys X
(2019)
Opinnäytetyössä käsiteltiin asiakaskokemuksen muodostumista ja johtamista kansainvälisessä yrityksessä. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää asiakaskokemuksen nykytila ja esittää tutkimustulosten perusteella konkreettisia ...
Brändimuutoksen vaikuttavuus asiakasrajapinnassa, brändimielikuvat ja asiakaskokemus: Case Silja Resort
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten Tallink Silja Oy:n vuonna 2018 toteutettu brändikonseptimuutos, Silja Resort, on vaikuttanut yrityksen brändimielikuviin ja miten brändimielikuvat visualisoituvat ...
Asiakaskokemuksen muodostuminen huonekalualan yrityksen verkkokaupassa: Case: Yritys X
(2019)
Opinnäytetyössä käsiteltiin asiakaskokemusta ja sen muodostumista erityisesti digitaalisessa ympäristössä. Opinnäytetyön toimeksiantajayrityksenä toimi huonekalualan yritys, josta käytetään nimitystä Yritys X. Opinnäytetyön ...