"yritysyhteistyö" - Selaus asiasanan mukaan Metropolia Ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-7 / 7
-
Kehittämishanke Tuska-festivaalin yritysyhteistyön tehostamiseksi
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2013)Opinnäytetyön tavoitteena on Tuska-festivaalin ja Finnish Metal Events Oy:n yritysyhteistyön tehostaminen. Työn lähtökohta perustuu tilaajayrityksen tahtotilaan syventää omaa osaamistaan työn aihepiirin osa-alueella. ... -
Kulttuuritapahtuman sponsori- ja yritysyhteistyön rakentaminen : Verkko-opas
(2020)Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella ja toteuttaa sponsori- ja yritysyhteistyön rakentamisen ja myynnin avuksi verkko-opas, joka on mahdollisimman informatiivinen, mutta helposti luettava ja selkeä. ... -
Nykytanssin vaihtoehtoiset rahoitusmallit sponsoroinnin ja yritysyhteistyön näkökulmasta
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2013)Tämä opinnäytetyö on kehityskartoitus, jonka tavoitteena on ollut selvittää onko sponsorointi potentiaalinen tulevaisuuden rahoitusmuoto nykytanssille. Työni tavoite oli hahmottaa sponsoroinnin mahdollisuuksia sekä yritysten ... -
Näyttämötaiteen kentän yritysyhteistyön kehittäminen : sen menneisyys, nykyisyys ja tulevaisuuden mahdollisuudet
(2022)Sponsorointi eli yritysyhteistyö on ollut paljon esillä kulttuurialalla viime aikoina. Puhe ei ainakaan näyttämötaiteen alalla ole vielä muuttunut toiminnaksi, yritysyhteistyön merkitys on edelleen hyvin pieni. Samaan ... -
Palvelun ja työn laadun arviointi : yhteistyö Helsingin kaupungin yliopistohammasklinikan ja Metropolia Ammattikorkeakoulun hammastekniikan koulutusohjelman välillä
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2013)Tässä opinnäytetyössä arvioitiin palvelun ja työn laatua sekä yhteistyötä Helsingin kaupungin yliopistohammasklinikan ja Metropolia Ammattikorkeakoulun hammastekniikan koulutusohjelman välillä. Tutkimusmenetelmä oli ... -
Tulevaisuuden yhteistyökumppanuudet Ruisrock-festivaalilla Z-sukupolven näkökulmasta
(2024)Tämä opinnäytetyö on tapaustutkimus, jossa tutkittiin yhteistyökumppanuuksien kehittämistä vastaamaan Z-sukupolven odotuksia. Työn tavoitteena oli luoda ajankohtaista tietoa yhteistyökumppanuuksista ja Z-sukupolvesta ... -
Yökerhotapahtumien sponsoroinnin kehittäminen
(2021)Tässä opinnäytetyössä selvitettiin, kuinka toteuttaa laadukasta yökerhotapahtuman sponsorointia, millaisia eri mahdollisuuksia yökerhotapahtuman sponsoroinnissa on ja kuinka yökerhotapahtuman sponsoroinnista tulisi viestiä ...