"yritysstrategiat" - Selaus asiasanan mukaan Metropolia Ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-6 / 6
-
For the Good of All : Integrating corporate social responsibility into the business strategy of small and medium sized enterprises in Finland: CASE: Oy Vallila Interior Ab
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2010)Corporate social responsibility (CSR) can be defined as a concept that includes simultaneous fulfilment of a company’s economic, legal, ethical and philanthropic responsibilities, as well as companies integrating social ... -
Ihanan kamala brandi : Brandäyksen kulmakivet
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2009)Tämän tutkimuksen tarkoitus on tarkastella brandia käsitteenä ja sitä, mikä tekee tietystä tuotteesta tai yrityksestä brandin. Tutkimme miten brandia hoidetaan, rakennetaan ja miten sitä vahvistetaan. Lähemmin tarkastelemme ... -
Kohdeyrityksen IT-palvelun mittariston ja raportoinnin kehittäminen
(2022)Tietototekniikan (IT) sekä tietotekniikkajärjestelmien (IS) optimoitu käyttö vaatii laadukasta ja järjestelmällistä prosessien hallintaa, jota varten on rakennettu IT Service Management (ITSM). ITSM on IT-palvelujen ... -
Strategia-analyysi Suomen huolinta- ja logistiikka-alan ulkoisesta liiketoimintaympäristöstä
(2023)Tämän insinöörityön tarkoituksena oli toteuttaa strategia-analyysi Suomen huolinta- ja logistiikka-alan ulkoisesta liiketoimintaympäristöstä. Tavoitteena oli selvittää, mitkä muutosvoimat ja muutosajurit vaikuttavat tällä ... -
Toimittajasuhteiden kehittäminen : Case EHE Oy
(2020)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää toimittajasuhteita strategisesta näkökulmasta ja luoda yleispätevä ohjeistus toimittajasuhteiden kehittämiseksi EHE Oy:lle. Yrityksen toimittajaportfoliolla on käänteentekevä ... -
Yritysten välinen yhteistyö yritys X:n näkökulmasta : yhteistöiden kustannustehokkuuden ja toimivuuden selvittäminen
(2024)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää toimeksiantona yritys X:lle sen yhteistöiden nykyistä rakennetta ja niiden mahdollista tehostamista. Tärkeänä osana tutkimuksessa oli selvittää, mitkä tekijät ovat yritys X:n ...