"yhteisöllinen oppiminen" - Selaus asiasanan mukaan Julkaisut
Viitteet 1-8 / 8
-
Ei yksin, vaan yhdessä – virtuaaliopintojaksoja rakentamassa
ePooki - Oulun seudun ammattikorkeakoulun tutkimus- ja kehitystyön julkaisut 23/2013 (Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2013)Oulun seudun ammattikorkeakoulun Liiketalouden yksikössä toteutettiin virtuaaliopintojen kehittämisprojekti (VopKe). Projektiin osallistui suunnittelija sekä eri alojen opettajia. Tavoitteena oli konkreettisesti lisätä ... -
Jaettu asiantuntijuus vuorovaikutustyössä
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2011) -
Oppiminen avoimen lähdekoodin projektissa
ePooki - Oulun ammattikorkeakoulun tutkimus- ja kehitystyön julkaisut 4/2015 (Oulun ammattikorkeakoulu, 2015)Avoimen lähdekoodin projektissa yhteisö tuottaa ohjelmiston jakaen tietoja internetin ja sosiaalisen median välityksellä. Ohjelmisto jaetaan internetin kautta vapaasti saataville, mikä mahdollistaa ohjelmiston yhteiskehittelyn. ... -
Sosiaali- ja terveysalan opettajan yhteisöllisen digioppimisen osaaminen
(Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2020)Hoitotyön koulutuksessa tarvitaan muutoksia opettajuudessa ja oppimisessa, mikä edellyttää pedagogista kehittämistä. Kehittämisen tulee tapahtua digitalisaation mahdollisuudet huomioiden. Pedagogisesti mielekkään digitaalisen ... -
Tanssiteosprosessi yhteisöllisenä kokemuksena
(Pohjois-Pohjanmaan taiteen ja kulttuurin tuki Potku ry, 2018) -
Teknologiatuetussa oppimisympäristössä opitaan terveyden edistämistä yhteisöllisesti – pedagogiset ratkaisut avainasemassa
ePooki - Oulun ammattikorkeakoulun tutkimus- ja kehitystyön julkaisut 19/2015 (Oulun ammattikorkeakoulu, 2015)Teknologiatuettu yhteisöllinen pedagogiikka tuo mukanaan teknologian mahdollisuudet edistää yhdessä oppimista ja yhteisöllistä vuorovaikutusta. Tämä artikkeli keskittyy tarkastelemaan yhteisöllistä oppimista tukevia ... -
Vapaan ja avoimen lähdekoodin ohjelmistojen oppimismalli
ePooki - Oulun ammattikorkeakoulun tutkimus- ja kehitystyön julkaisut 5/2015 (Oulun ammattikorkeakoulu, 2015)Työelämä on jatkuvassa muutoksessa, jolloin työskentely vaatii jatkuvaa uuden oppimista ja uusiutumista. Työtä tehdään yhä useammin globaaleissa oppivissa verkostoissa ja tärkeitä osaamisalueita ovat luovuus, ongelmanratkaisukyky ... -
Yhteisöllinen digioppiminen mahdollistaa hoitotyön opiskelijoiden tulevaisuussuuntautuneen monipuolisen työelämäosaamisen
(Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2020)Yhteisöllinen digioppiminen parantaa opiskelijoiden opintomenestystä sekä kehittää oppimistuloksia, jotka vastaavat tulevaisuuden työelämävalmiuksia, joissa korostuu yhteisöllisyys, asiakaslähtöisyys, palveluohjaus, nopea ...