"palaute" - Selaus asiasanan mukaan Julkaisut

    • Asiakaspalautteen kerääminen kirjastossa Kansainvälisenä epäonnistumisen päivänä 

      Liikanen, Anu
      ePooki - Oulun seudun ammattikorkeakoulun tutkimus- ja kehitystyön julkaisut 21/2013 (Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2013)
      Oulun seudun ammattikorkeakoulun kirjastossa on vakiintuneet käytännöt kerätä asiakaspalautetta, mutta myös uusia keinoja asiakastyytyväisyyden selvittämiseksi etsitään jatkuvasti. Kansallisen epäonnistumisen päivän ...
    • Miten opettaja ohjaa opiskelijan itsearviointia? 

      Kotimäki, Erja (Oulun ammattikorkeakoulu, 2016)
    • Moodlen oppimisanalytiikkaa pedagogiikan tueksi 

      Kurttila, Jukka; Aalto, Markus (Oulun ammattikorkeakoulu, 2021)
      Itsenäisessä verkko-opiskelussa vuorovaikutteiset kontaktit jäävät vähiin, joten opiskelua elävöittäviä ja ohjaavia automaattitoimintoja kannattaa käyttää pedagogisesti mielekkäillä tavoilla ja sopivissa määrin. Tässä ...
    • Opiskelijat palautteen keräämisestä: ”Hyvä että kysytään” 

      Isola, Marianne (Oulun ammattikorkeakoulu, 2017)
    • Opitaan yhteistyötä yhdessä : INNOPI-hankkeen 2008 - 2012 loppuraportti 

      Rajala, Raija; Tervaskanto-Mäentausta, Tiina; Oulun seudun ammattikorkeakoulu
      ePooki - Oulun seudun ammattikorkeakoulun tutkimus- ja kehitystyön julkaisut 12/2012 (Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2012)
      INNOPI-hankkeessa moniammatillisen terveysalan koulutuksen kehittäminen oli jatkoa systemaattiselle kehittämistyölle. Oulun seudun ammattikorkeakoulu ja Oulun yliopisto olivat tahoillaan aloittaneet kehittämisprojekteja ...
    • Simulaatiokoulutuksella potilasturvallisen osaamisen ylläpitämiseen 

      Jäppinen, Jenni; Roos, Laura; Koivisto, Kaisa (Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2019)
      Ammattikorkeakoulujen hoitotyön opiskelijat tekevät opinnäytetyön tutkimus- ja kehittämistyönä yhteistyössä työelämän kanssa. Työelämän edustajat ja yritykset lähettävät opinnäytetöiden aiheita opiskelijoille tiedoksi ja ...
    • Tavoitteet, arviointi ja palaute ohjatussa harjoittelussa 

      Marttila-Tornio, Kaisa (Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2020)
      Oulun ammattikorkeakoulussa ammattikorkeakoulututkintoihin kuuluu 30–120 opintopisteen laajuinen harjoittelujakso koulutusalaan liittyvässä työympäristössä. Ohjatun harjoittelun tavoitteena on perehdyttää opiskelija ...
    • Tiesitkö, että työtoverisi arvostaa eniten juuri Sinulta saatua palautetta? 

      Parkkinen, Mari; Koivunen, Kirsi; Rannisto, Kirsi; Henner, Anja (Suomen röntgenhoitajaliitto, 2019)
    • Uraseurantakyselyllä tietoa työllistymisen laadusta 

      Helmi, Satu; Kinnunen, Ismo; Louhemäki, Sirpa; Saarinen, Susanna (Ammattikorkeakoulujen rehtorineuvosto Arene ry, 2020)
      In the funding season of Universities of Applied Sciences starting from 2021, the quality of employment is considered in addition to the quantity. This refers to the correspondence between the employment of graduates and ...
    • Valmentava esimies on tuloksentekijä 

      Kuusipalo, Jaana; Poussu, Tiia; Zaburchik, Veronika
      ePooki - Oulun ammattikorkeakoulun tutkimus- ja kehitystyön julkaisut 21/2015 (Oulun ammattikorkeakoulu, 2015)
      Tiia Poussu ja Veronika Zaburchik tutkivat valmentavaa johtamista ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon opinnäytetyössään. Tutkimukseen osallistui henkilöitä (N=8) organisaatioista, joissa sovelletaan hyvää johtamistapaa. ...
    • Valtakunnallisessa Arktiset Askeleet -tanssitapahtumassa harjoitellaan tapahtumatuottamista 

      Kolanen, Mira; Kontturi-Paasikko, Liisa
      ePooki - Oulun ammattikorkeakoulun tutkimus- ja kehitystyön julkaisut 14/2014 (Oulun ammattikorkeakoulu, 2014)
      Artikkeli valottaa lukijalle vuorovuosin lapsille ja nuorille sekä aikuisille suunnatun valtakunnallisen tanssitapahtuman historiaa ja nykypäivää. Jo 30 vuoden ajan järjestetty tapahtuma on yksi merkittävimpiä Suomessa ...