"ylemmät ammattikorkeakoulututkinnot" - Selaus asiasanan mukaan Julkaisut
Viitteet 1-20 / 28
-
Alueellista konepajateollisuutta kehittämässä
(Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2020)Alkuvuodesta 2018 käynnistyi Hämeen ELY-keskuksen rahoittama PoraKONE-hanke. Hankkeen toteuttajina olivat 6Aika-alueiden ammattikorkeakoulut: Metropolia, Oulu, Tampere ja Turku. Hankkeen tavoitteina oli vastata insinööritarpeiden ... -
APOA-hanke : Master-opinnäytetyön eteneminen monialaisessa oppimisympäristössä
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2020) -
Asiantuntijuuden johtaminen kuvaa kliinisen asiantuntijan laaja-alaista osaamista
(Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2019)Asiantuntijuuden johtaminen kuvaa kliinisen asiantuntijan laaja-alaista osaamista, jota edellytetään työelämässä erilaisissa ja vaativissa sosiaali- ja terveydenhuollon toimintaympäristöissä. Kansallisessa yhteistyössä ... -
Bioanalytiikan verkko-opinnot YAMK-tutkinto-ohjelmissa jatkuvat
(Suomen Bioanalyytiikkoliitto ry, 2020) -
Erityisasiantuntijat kehittävät kuntoutusta
(Kaleva365, 2019) -
Kliinisen radiografian syventävissä opinnoissa hyödynnetään verkostototeutusta
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2022) -
Kohti todellista ja jatkuvaa master-opiskelijoiden, työelämän edustajien ja opettajien yhteistyötä
ePooki - Oulun ammattikorkeakoulun tutkimus- ja kehitystyön julkaisut 29/2015 (Oulun ammattikorkeakoulu, 2015)Valtakunnalliseen Ylempi ammattikorkeakoulutus vahvaksi tutkimus- kehitys- ja innovaatiovaikuttajaksi -hankkeen yhdessä osatutkimuksessa kehitettiin master-opiskelijoiden, työelämän edustajien ja opettajien välistä ... -
Master-koulutuksen kohteena on työelämän tutkiminen ja kehittäminen. Ylemmän ammattikorkeakoulututkintokoulutuksen kehittämisprojekti vuosina 2012–2014
ePooki - Oulun ammattikorkeakoulun tutkimus- ja kehitystyön julkaisut 29/2014 (Oulun ammattikorkeakoulu, 2014)Lähtökohdat: Oulun ammattikorkeakoulussa toteutettiin vuosina 2012–2014 ylemmän ammattikorkeakoulututkintokoulutuksen eli maisteritasoisen koulutuksen (master-koulutus) kehittämisprojekti. Tarkoituksena oli parantaa ... -
Master-pedagogiikkaa kehittämässä. Master-koulutusohjelmien opettajien erikoistumisopinnot Oulun ammattikorkeakoulussa
ePooki - Oulun ammattikorkeakoulun tutkimus- ja kehitystyön julkaisut 29/2015 (Oulun ammattikorkeakoulu, 2015)Haaga-Helia Ammatillinen opettajakorkeakoulu järjesti Osaamisperustainen ohjaus ja oppiminen -ammatilliset erikoistumisopinnot lukuvuonna 2013–2014. Koulutusta toteutettiin useilla paikkakunnilla Espoossa, Vierumäellä ja ... -
Miten korkeakoulut vastaavat jatkuvan oppimisen haasteisiin?
(Bioanalyytikko, 2019) -
Monialaisesti Master-koulutusta kehittämässä
(Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2019)Tämän julkaisun kirjoittamiseen osallistuivat Oulun ammattikorkeakoulun (Oamk) Master-kehittämistiimin edustajat, kehittäjäopiskelijat ja työelämän yhteistyökumppani. Yksi taustalla vaikuttava tekijä tämänkin teoksen syntyyn ... -
Monipuolista tutkimus-, kehitys- ja innovaatiotoimintaa Oulun ammattikorkeakoulussa
ePooki - Oulun ammattikorkeakoulun tutkimus- ja kehitystyön julkaisut 29/2015 (Oulun ammattikorkeakoulu, 2015)Yhteistyössä koulutusta, työelämää ja aluetta kehittämässä -julkaisussa on artikkeleita alueellisesta yhteistyöstä yliopiston ja elinkeinoelämän kanssa. Artikkeleissa ilmenee myös ammattikorkeakoulun sisällä toteutuva ... -
"Oamkissa PAMU on tki:n KAMU" - kokemuksia ja mahdollisuuksia Oulun ammattikorkeakoulun käyttäjälähtöisessä tutkimus- ja kehittämistoiminnassa
ePooki - Oulun ammattikorkeakoulun tutkimus- ja kehitystyön julkaisut 27/2014 (Oulun ammattikorkeakoulu, 2014)Käyttäjälähtöinen tutkimus- ja kehitystyö sekä erityisesti palvelumuotoilu - Oamkissa tuttavallisesti ’KAMU’- ovat luontevaa toimintaa ammattikorkeakouluille, joiden ydintehtäviä, opetusta ja tutkimus- ja kehitystyötä ... -
Opettajien kokemuksia tiimiopettajuudesta master-koulutuksessa
ePooki - Oulun ammattikorkeakoulun tutkimus- ja kehitystyön julkaisut 29/2015 (Oulun ammattikorkeakoulu, 2015)Valtakunnallisessa Yamk-opettajuus sillanrakentajana -hankkeessa pyritään uudistamaan master-koulutuksen toimintoja niin, että tutkimus-, kehitys ja innovaatiotyön (tki-työ) vaikuttavuus vahvistuu tiedon ja osaamisen ... -
Opiskelijoiden kokemuksia Oulun ammattikorkeakoulun master-tutkinnon monialaisista yhteisistä opinnoista
ePooki - Oulun ammattikorkeakoulun tutkimus- ja kehitystyön julkaisut 29/2015 (Oulun ammattikorkeakoulu, 2015)Monialaisuudella (multifield) tarkoitetaan koulutusalojen ylittämistä ja erilaisten osaamisten yhdeksi kokonaisuudeksi nivouttamista yhteisen päämäärän saavuttamiseksi verkostoitumisen ja yhteisen tiedon tuottamisen kautta. ... -
Oulun ammattikorkeakoulun master-koulutuksen opinnäytetyön kehittämistyöryhmän toiminta ja tulokset
ePooki - Oulun ammattikorkeakoulun tutkimus- ja kehitystyön julkaisut 34/2014 (Oulun ammattikorkeakoulu, 2014)Oulun ammattikorkeakoulussa kehitettiin ylempää ammattikorkeakoulututkintokoulutusta vuosina 2012–2014. Kehittämistyön yksi osa-alue oli opinnäytetyön kehittäminen. Tavoitteena oli analysoida olemassa olevat master-tutkinnon ... -
Oulun ammattikorkeakoulun master-tutkintojen opinnäytetöiden itsearviointien kuvaus ja kehittämishaasteet
ePooki - Oulun ammattikorkeakoulun tutkimus- ja kehitystyön julkaisut 15/2014 (Oulun ammattikorkeakoulu, 2014)Tutkimusten mukaan suurin osa master-tutkintojen opinnäytetöistä tehdään yksittäisille yrityksille ja opinnäytetöistä saatujen tulosten hyöty alueen elinkeinoelämälle jää vähäiseksi. Parhaimmillaan opinnäytetyöt voisivat ... -
Perhekeskustoiminnan kehittäminen peruspalvelukuntayhtymä Kalliossa. Ihmisiin kohdistuvien vaikutusten ennakkoarviointi
ePooki - Oulun ammattikorkeakoulun tutkimus- ja kehitystyön julkaisut 30/2015 (Oulun ammattikorkeakoulu, 2015)Perhekeskus on sekä periaatteellinen että rakenteellinen tapa tuottaa lapsiperhepalvelut kunnissa ja alueilla monitoimijaisesti perinteiset sektorirajat ylittäen. Tähän liittyvä kehitystyö on meneillään koko valtakunnassa. ... -
Radiografian ja bioanalytiikan YAMK syventävien opintojen toteutus alkaa syksyllä 2020
(Suomen röntgenhoitajaliitto, 2020) -
Sairaanhoitaja kliinisen asiantuntijan urapolulla
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2022)Monipuolinen sosiaali- ja terveysalan ylempien ammattikorkeakoulututkinto-ohjelmien tarjonta Oamkissa, sen kehittämisnäkökulmat ja valmistuvien osaaminen ovat keskeisiä teemoja Soten YAMK-tutkinnot tutuiksi -kolumnisarjassa. ...