"asiakaslähtöisyys" - Selaus asiasanan mukaan Julkaisut

    • Hyvinvointimatkailun palvelutuottajan pieni käsikirja 

      Kainulainen, Tuija; Sulkinoja, Elisa; Raappana, Paavo; Ynnilä, Tiina; Korhonen, Jorma; Verhelä, Pauli (Karelian Wellness -hanke, 2022)
      Oppaan tarkoitus on auttaa hyvinvointi-, elämys-, aktiviteetti-, tai matkailupalveluita tarjoavia yrityksiä pohtimaan palveluitaan enemmän asiakkaan näkökulmasta. Oppaassa kuvataan, miten luoda palveluista asiakaskeskeisempiä ...
    • Hyvän ikäasumisen innovaatioalusta : Kehitysympäristöjä ja käyttäjätietoa hyödyntämällä 

      Kälviäinen, Mirja
      Pohjois-Karjalan ammatikorkeakoulun julkaisuja C:68 (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu, 2012)
      Hyvän ikäasumisen monituottajaisia liiketoimintamalleja on kehitetty yhdessä kahdentoista yrityksen ja eläkeläisjärjestön kanssa. Yhteiskehittäminen toteutui Tekesin Rakennettu ympäristö –ohjelman erillishaun rahoituksella, ...
    • Iloa ja hyötyä esteettömyydestä : Opas luontomatkailuyrittäjälle 

      Mantsinen, Kaisa; Örn, Seija; Ekroos, Timo
      Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulun julkaisuja B:24 (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu, 2010)
      Tämä opas auttaa huomioimaan erityisryhmät asiakkaina luontomatkailuyrityksissä. Esteettömyyden TOP 10 -listauksen pohjalta on laadittu ohjeita kulkuväylien, laitureiden, sekä levähdys- ja tulentekopaikkojen suunnitteluun. ...
    • Käyttäjälähtöiset palvelut : Käytännön opas suunnittelijalle 

      Newton, Saara; Kemppainen, Vesa; Kälviäinen, Mirja; Turkka, Satu
      Pohjois-Karjalan ammatikorkeakoulun julkaisuja B:35 (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu, 2011)
      Käyttäjälähtöinen, kehittämistyön alkupäätä painottava toimintatapa on tärkeä väline nyky-yhteiskunnan ja tulevaisuuden palveluiden kehittämiseen. Oppaaan avulla pääsee tutustumaan käyttäjälähtöisen kehittämisen alkuaskeleisiin ...