"3D Studio MAX" - Selaus asiasanan mukaan Opinnäytetyöt
Viitteet 1-4 / 4
-
High-polysta Low-polyyn : pelimallin tuottaminen nykyajan standardein
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2013)Opinnäytetyöni on Battlefield 2:n Project Reality modifikaatio tiimille tehty pelimalli ajoneuvo. Käyn läpi prosessin, missä luodaan pelimalli, joka käyttää korkeatasoisen 3d-mallin tietoja tekstuurina. Kerron mitä vaiheita ... -
Lowpoly-hahmon riggaus 3ds Max-ohjelmassa
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2009)Tämä opinnäytetyö sisältää tutkimustyön lowpoly-hahmomallien riggauksesta 3ds Max-ohjelmassa. Työn on tarkoitus antaa yleiskatsaus aiheeseen ja tutkia erilaisia riggaus-menetelmiä. Työ sisältää johdanto-osan, jossa kerrotaan ... -
Mental Ray renderöinnin optimointi 3ds Max -ohjelmassa
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2009)Tämän opinnäytetyön tavoitteena on esittää tekniikoita, joilla Mental Ray renderöintimoottoria pystytään tehokkaasti hyödyntämään sekä oppia tuntemaan ongelmakohdat renderöinnissä. Työ käsittelee ensiksi renderöintiä ... -
Rakennusmallien liittäminen videokuvaan
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2009)Tämän opinnäytetyön tarkoitus on tutkia rakennusmallien liittämistä liikkuvaan videokuvaan. Tekstissä käydään läpi keskeisimmät työvälineet ja tietokoneohjelmat, joita työskentelyssä vaaditaan. Tekstissä esitellään muutamia ...