"laatu" - Selaus asiasanan mukaan Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)

    • 5S-menetelmän hyödyntäminen hitsaussolussa 

      Pillikko, Juha (2022)
      Työ toteutettiin tapaustutkimuksena metalliteollisuuden yrityksen J. Varila Steel Oy:n hitsaussoluun, jossa hitsataan teräsrunkoisia rakenteita jatkojalostettavaksi. Tutkimuksen pääongelmat kohdistuivat hitsaussolussa ...
    • Aliurakoitsijan itselleluovutus Rakennusliike Lapti Oy:ssa 

      Göös, Miska (2023)
      Tutkimuksen taustana oli Rakennusliike Lapti Oy:n tavoite parantaa yrityksen laadunvarmistusta aliurakoitsijan itselleluovutuksen osalta. Tehtävänä oli selvittää aliurakoitsijan itselleluovutusten toteutuksen nykytila ...
    • Asiakas on aina oikeassa? : Potilastyytyväisyyskysely Keski-Suomen keskussairaalan päivystyspoliklinikan potilaille 

      Salmela, Tero; Santala, Annika; Ulfves, Annika (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2011)
      Hyvä ja laadukas hoito on yksi merkittävistä asioista hoitotyössä. Sitä tutkimalla organisaatio saa arvokasta tietoa kuinka parantaa tuottamaansa palvelua. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Keski-Suomen keskussairaalan ...
    • Asiakashaastatteluiden avulla parempaan tulokseen : case: Leipomo-konditoria Naantalin Aurinkoinen 

      Keskitalo, Minna (Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 05.05.2008)
      Työn tarkoituksena oli selvittää Leipomo-konditoria Naantalin Aurinkoisen kahdeksan eri kahvilan asiakkaiden tyytyväisyys yrityksen palveluun, tuotteisiin sekä toimintaympäristöön. Tutkimuksen avulla pyrittiin löytämään ...
    • Asiakashaastatteluiden avulla parempaan tulokseen : case: Leipomo-konditoria Naantalin Aurinkoinen 

      Keskitalo, Minna (Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 05.05.2008)
      Työn tarkoituksena oli selvittää Leipomo-konditoria Naantalin Aurinkoisen kahdeksan eri kahvilan asiakkaiden tyytyväisyys yrityksen palveluun, tuotteisiin sekä toimintaympäristöön. Tutkimuksen avulla pyrittiin löytämään ...
    • Asiakaskokemuksen kehittäminen Hilja-Line Oy:lla 

      Rautanen, Anna (2024)
      Matkailu- ja ravintola-alan yritys Hilja-Line Oy halusi ottaa selvää, millaiseksi asiakkaat kokevat heidän palvelunsa nykyisellään ja miten palvelukokonaisuutta tulisi kehittää, jotta se tuottaisi parhaan mahdollisen ...
    • Asiakaspalautejärjestelmä matkailuyritysten palveluiden laadun kehittämisen tukena 

      Turtiainen, Riikka (2019)
      Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Inari-Saariselkä matkailu Oy. Inari-Saariselkä-alueen matkailupalveluiden laadussa oli havaittu epätasaisuutta. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, kuinka Inari-Saariselkä-alueen ...
    • Asiakastyytyväisyys kotihoidossa asiakkaiden kuvaamana 

      Heshima, Faustin (2024)
      Kotihoidon asiakastyytyväisyyttä tutkittiin kotihoidon asiakkaiden kuvaamana. Opinnäytetyön taustalla oli pyrkimys ymmärtää entistä paremmin, mitkä tekijät vaikuttavat asiakkaiden tyytyväisyyden kokemukseen kotihoitopalveluissa. ...
    • Asiakastyytyväisyys logistiikkaprosessin onnistumisen mittarina 

      Tuuppa, Markus (2021)
      Asiakastyytyväisyystutkimuksia on tehty useissa logistiikka-alan yrityksissä, yhdistyksissä ja viranomaisorganisaatioissa säännöllisesti. Tutkimuksia on tyypillistä teettää markkinatutkimuslaitoksissa, mutta riippuen ...
    • Asiakastyytyväisyysanalyysi: case Hesburger Keljo 

      Jaatinen, Jasmin (2023)
      Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Hesburger Keljoon, joka on franchising-periaatteella toimiva pika-ruokaravintola Jyväskylässä. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää ravintolan asiakastyytyväisyyttä kokoamalla asiakkaiden ...
    • Asiakastyytyväisyystutkimus : case: Opiskelijoiden Vuokravälitys 

      Hämäläinen, Katri (Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 20.11.2008)
      Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Opiskelijoiden Vuokravälityksen asiakastyytyväisyyttä. Tutkimuksella haluttiin selvittää asiakkaiden mielipiteitä saamastaan palvelusta, välityspalkkiosta, toimistotilojen viihtyvyydestä ...
    • Asiakkaiden tyytyväisyys pönttöuuniin ja palvelun laatuun 

      Häkkinen, Sani (Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 05.05.2008)
      Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten tyytyväisiä Tmi Mika Häkkiseltä pönttöuunin ostaneet asiakkaat ovat saamaansa palveluun ja tuotteeseen. Työn tilasi Toiminimi Mika Häkkinen. Tutkimus oli laadultaan kvantitatiivinen ...
    • Autohallien maanvastaisten betonilattioiden virheet ja niiden syyt 

      Lamminsivu, Juuso (2024)
      Opinnäytetyö tehtiin YIT Housing Oy:lle, jonka rakentamissa pysäköintilaitoksissa oli havaittu erilaisia vauri- oita betonilattioissa. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää olisiko kohteissa sattuneet virheet olleet ...
    • CLT-tilaelementtirunkoisen puukerrostalon liitosten laadunvarmistus 

      Inkeroinen, Juho (2021)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää toimeksiantajan työmaalla tehtävien tilaelementtien liitosten laadunvalvontaa, sekä selvittää keskeisimmät laatuvaatimukset puurakentamista ja liitoksia koskien. Lisäksi tavoitteena ...
    • Developing Music Management in European collaboration: cross-evaluation report of the Degree Programme in Music Management 

      (Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 24.09.2010)
      An important element of the quality assurance system of JAMK University of Applied Sciences (JAMK) is the cross-evaluation of degree programmes, in which the expertise of the various fields of study is utilised to ...
    • Esihenkilötyön merkitys työhyvinvointiin ja palvelun laatuun 

      Sjölund, Heidi (2023)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää esihenkilötyön merkitystä työntekijöiden työhyvinvointiin ja miten työssä jaksaminen vaikuttaa palvelun laatuun ravintola-alalla. Aihe on tärkeä, sillä ravintola-alalla on ollut jo ...
    • Gerontologian opintosuoritusten arviointikriteerien kehittäminen Jyväskylän yliopiston avoimessa yliopistossa 

      Metso, Iiris (Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 16.04.2009)
      Kehittämishankkeen tavoitteena oli kehittää vanhuutta ja vanhenemista tutkivan tieteenalan eli gerontologian monitieteisten perusopintojen sekä gerontologian ja kansanterveyden aineopintojen opintosuoritusten arviointikriteerit ...
    • Gradia tanssin perusopetuksen asiakastyytyväisyys 

      Partanen, Teea (2020)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia Gradia tanssin perusopetuksen asiakastyytyväisyyttä ja millä keinoilla sitä voidaan parantaa. Tarkoituksena oli määrittää keskeiset asiakastyytyväisyyden ja palvelun laadun tekijät, ...
    • Green Care Laatutyökirjan laatiminen yrittäjälle 

      Koistinen, Sade-Tuulia (2022)
      Kehitysprojektin tarkoitus oli tuottaa yrittäjälle Green Care-laatutyökirja, joka kertoo yrityksen palveluista ja Green Care-palvelukokonaisuudesta. Green Care-toiminta, eli luontolähtöinen toiminta on palveluita ja ...
    • Havuhakkeen laadun parantaminen 

      Laitinen, Aleksi (2021)
      Metsä Wood Suolahden vaneritehtaiden yksi sivutuotteista on havuhake, joka on sivutuotevirtana erittäin merkittävä. Suolahden havuvaneritehtaalla havaittiin päivittäisien hakenäytteiden avulla toisen hakkurin tekemän hakkeen ...