"Facebook" - Selaus asiasanan mukaan Opinnäytetyöt
Viitteet 1-15 / 15
-
Aikuisten nettikiusaaminen
(2022)Opinnäytyön aiheena on aikuisten nettikiusaaminen. Tarkoituksena oli selvittää, kokevatko aikuiset internetissä kiusaamista, ja tuottaa tietoa siitä, millä tavoin kiusaaminen ilmenee. Internetti ja sosiaalinen media ovat ... -
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma Hämeenlinnan Kaupunkikeskustayhdistys ry:lle
(2020)Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on Hämeenlinnan Kaupunkikeskustayhdistys Ry. Yhdistyksen tavoitteena on pitää Hämeenlinnan keskusta-alue elävänä ja tapahtumarikkaana. Toimeksiantona on tehdä heille digitaalisen markkinoinnin ... -
Facebookin hyödyntäminen iFiksauksen markkinoinnissa
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2016)Opinnäytetyön aiheeksi valittiin Facebookin hyödyntäminen iFiksauksen markkinoinnissa. Toimeksiantajana toimii iFiksaus Hämeenlinna. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia erityisesti Facebookkia ja yleisesti sosiaalista ... -
Facebookin hyödyntäminen yrityksen markkinoinnissa
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2016)Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa tamperelaiselle nahka-alan erikoisliikkeelle kohdennettu Facebook-mainoskampanja. Mainoskampanjan tarkoituksena oli saada yrityksen Facebook-sivulle ... -
HPK Liiga Oy:n Facebook-markkinoinnin mittaaminen
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2016)Opinnäytetyön toimeksiantaja on HPK Liiga Oy. Työn taustalla toimeksiantajan osalta oli lähteä kehittämään sosiaalisen median mittaamista, ja opinnäytetyön tekijä oli myös kiinnostunut tämän asian tutkimisesta. Taustalla ... -
Integrating Social Media usage into Digital Marketing
(2020)Tämä opinnäytetyö on toteutettu yrityksille käytettäväksi digitaalisen markkinoinnin tukena. Opinnäytetyö on toteutettu laskettelukeskus Mustavuori Oy:lle. Opinnäytetyön tarkoituksena on selventää yritykselle sille sopivat ... -
Liiketoiminnan kehittäminen pesulassa markkinoinnin avulla
(2023)Liiketoiminnan kehittäminen pesulassa markkinoinnin avulla -opinnäytetyö toteutetaan toiminnallisena opinnäytetyönä, jossa tutustutaan Turun Kotipesula Oy:n nykyisiin markkinoinnin kanaviin sekä luodaan yritykselle ... -
Live streaming for individuals and Businesses; Case study of E-sports as a game platform
(2023)The thesis examines the beginnings of live streaming and shadowing, as well as the many live streaming platforms that are currently in use, e.g., Facebook, Wowza, and Twitch, in addition to the necessary hardware and ... -
Maakuvatyö sosiaalisessa mediassa: Case Suomen Budapestin-suurlähetystö
(2021)Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona ulkoministeriön viestintäosastolle. Kehittämistyön tavoitteena oli selvittää, miten Suomen Budapestin-suurlähetystö vahvistaa Suomen maakuvaa sosiaalisessa mediassa. Maakuvatyöllä ... -
Saavutettavuuden edistäminen sosiaalisen median julkaisuissa : case: Hämeen ammattikorkeakoulu
(2022)Tavoitteena tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä oli tutkimuksen kautta löytää keinoja, joilla saavutettavuuden toteuttamista voisi helpottaa sisältömarkkinoijien työssä. Työn tuloksena syntyi infograafeja, joissa ... -
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma kauneushoitolalle
(2023)Sosiaalisen median markkinointi on olennainen osa nykyaikaista yritysten markkinointia. Tämä opinnäytetyö on suunniteltu tukemaan Kauneushoitola X: n sosiaalisen median markkinointia. Opinnäytetyön tavoitteena on tuottaa ... -
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma tulevalle fysioterapia-alan yrittäjälle
(2023)Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen työ, jonka tarkoituksena oli luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma tulevalle fysioterapia-alan yrittäjälle. Työn toimeksiantaja oli 25-vuotta fysioterpia-alalla työskennellyt ... -
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma yritykselle
(2021)Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä luodaan toimeksiantajayritys Emu Kustannus Oy:lle sosiaalisen median markkinointisuunnitelma. Toimeksiantajayrityksellä ei opinnäytetyön alkaessa ole ollut laisinkaan markkinointia ... -
Sosiaalisen median suunnitelman luominen autoliikkeen arkeen sopivaksi
(2022)Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda toimeksiantajayritykselle Autosi sosiaalisen median suunnitelma. Työ oli ajankohtainen ja tarpeellinen toimeksiantajalle, sillä yrityksellä ei ollut ennestään ... -
Stockmann Tampereen sosiaalisen median sekä digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen Stockmannin pääkohderyhmälle
(2021)Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia ja kehittää Stockmann Tampereen sosiaalista mediaa konsernin pääkohderyhmälle eli 35–54-vuotiaille. Työn toimeksiantajana toimi Stockmann Tampere. Opinnäytetyössä kehitettiin ...