Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Arcada
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Arcada
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Visual appearance and effective communication in commercial digital newsletters : Constructing digital commercial newsletters in a visually appealing format as a part of an effective company marketing strategy

Djupsjö, Thomas (2014)

 
Avaa tiedosto
Djupsjo_Thomas.pdf (2.473Mt)
Lataukset: 


Djupsjö, Thomas
Arcada - Nylands svenska yrkeshögskola
2014
Creative Commons License
Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Unported
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2014121920572
Tiivistelmä
Nykypäivän yhteiskunnassa yritykset ja organisaatiot käyttävät internetiä ja sähköpostia mahdollisille asiakkaille sekä yhteistyökumppaneille. Sähköposti ja internet ovat monien käytössä joko suoraan tai välillisesti. Sen takia kaupalliset uutiskirjeet ovat tehokas tapa tavoittaa ison määrän vastanottajia sekunneissa suhteellisen pienellä investoinnilla ja panostuksella.

Työssäni yritän saada selville onko visuaalisen ulkonäön merkitys kaupallisissa uutiskirjeissä tärkeää sekä millaisia tekniikkoja usein käytetään toteutuksessa visuaalisissa uutiskirjeissä.

Saadakseni vastauksia joihinkin kysymyksiin olen tilannut määrän uutiskirjeitä suomalaisilta yrityksiltä, tutkiakseni visuaalista ulkonäköä ja rakennetta viesteissä. Olen myös analysoinut sisällön rakennetta ja otsikoita viesteissä saadakseni ymmärrystä toteutuksesta sekä millaisia variaatioita viestien ulkonäössä on lähetettävien yrityksien välillä.

Tutkimukseni mukaan on olemassa hyviä ratkaisuja ja suuntaviivoja joita voi hyödyntää saadakseen paremman jakelun ja sitoutumista vastaanottajilta. Seuraamalla raportteja markkinointikampanjoiden perusteella on mahdollista parantaa joitakin ominaisuuksia uutiskirjeissä
saadakseen parannuksia jotka lisäävät uskottavuutta sekä interaktiivisuutta vastaanottajilta.

Käyttämällä tutkimukseni teorioita on mahdollista analysoida viestejä kriittisellä silmällä ja katselutavalla, mikä antaa käsityksen siitä miten menestyvien kaupallisten yrityksien sähköpostimarkkinoinnissa saattaa löytyä heikkouksia.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste