Asiakaslähtöisyys toimitusinsinöörin työssä : päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö
Karppinen, Paulus (2023)
Karppinen, Paulus
2023
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023052915259
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023052915259
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kertoa Maanmittauslaitoksella työskentelystä sekä hyvästä asiakasyhteistyöstä. Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda tietoperusta aloitteleville maanmittausalanharjoittelijoille siitä, kuinka olisi hyvä toimia asiakkaiden ja asianosaisien kanssa.
Päiväkirjaosuus sisälsi 17 viikon seurantajakson kesältä 2022. Työpäivistä tehtiin päivittäin lyhyt raportti ja joka viikolta tehtiin viikkokatsaus, jossa pohdittiin mitä viikon aikana on opittu. Toimipisteeni sijaitsi Torniossa, minkä vuoksi työskentelin pääasiassa Meri-Lapissa. Työtehtäväni koostui pääasiassa erilaisista kiinteistötoimitusten maasto- ja toimistotöistä.
Opinnäytetyön tuloksena syntyi tietoperusta aloitteleville maanmittausalanharjoittelijoille siitä, kuinka olisi hyvä toimia asiakkaiden ja asianosaisien kanssa. Opinnäytetyö antaa myös kuvan siitä, millaista on työskennellä Maamittauslaitoksella.
Päiväkirjaosuus sisälsi 17 viikon seurantajakson kesältä 2022. Työpäivistä tehtiin päivittäin lyhyt raportti ja joka viikolta tehtiin viikkokatsaus, jossa pohdittiin mitä viikon aikana on opittu. Toimipisteeni sijaitsi Torniossa, minkä vuoksi työskentelin pääasiassa Meri-Lapissa. Työtehtäväni koostui pääasiassa erilaisista kiinteistötoimitusten maasto- ja toimistotöistä.
Opinnäytetyön tuloksena syntyi tietoperusta aloitteleville maanmittausalanharjoittelijoille siitä, kuinka olisi hyvä toimia asiakkaiden ja asianosaisien kanssa. Opinnäytetyö antaa myös kuvan siitä, millaista on työskennellä Maamittauslaitoksella.