W-Fi WiSe palvelujärjestelmän hyödyntäminen ja konseptointi : WiFi-WiSe järjestelmän potentiaalit
Heikkilä, Pekka (2022)
Heikkilä, Pekka
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022060214695
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022060214695
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoitus pohtia mahdollisia käyttökohteita kotimaisen Missing-Link Oy:n kehittämälle langattomien verkkojen tilannetietojärjestelmälle. Erilaisten käyttökohteiden (toimialojen) löytämisen lisäksi työssä on pohdittu erilaisia toimintoja käyttökohteille, esimerkiksi asiakaspalautteen kerääminen ja asiakastyytyväisyyden mittaaminen. Toimintojen pohjalta yritys voi suunnitella esimerkiksi toimitilojen ja tuotteiden sijoittelua ja kehittää palveluitaan asiakkaiden mieltymyksien mukaan
Työn teoreettisessa osiossa käydään läpi 4P ja 4C markkinointistrategioita, joita yritys voi markkinointia suunniteltaessa hyödyntää. Kyseiset strategiat ovat markkinoinnin alalla yleisesti tunnettuja ja toimivaksi todettuja, lisäksi laajasti sovellettavissa lähes kaikkeen markkinointitoimintaan.
Johtopäätöksissä pohditaan mikä toimeksiantajayritykselle markkinoinnissa on olennaisinta. Se on viestintä ja kommunikointi niin yrityksen sisäisesti kuin yrityksen ja asiakkaan välillä. Samaisessa osiossa kerrotaan esimerkin avulla millaisia ongelmia yrityksen sisäisen kommunikaation laiminlyönti voi aiheuttaa.
Työn teoreettisessa osiossa käydään läpi 4P ja 4C markkinointistrategioita, joita yritys voi markkinointia suunniteltaessa hyödyntää. Kyseiset strategiat ovat markkinoinnin alalla yleisesti tunnettuja ja toimivaksi todettuja, lisäksi laajasti sovellettavissa lähes kaikkeen markkinointitoimintaan.
Johtopäätöksissä pohditaan mikä toimeksiantajayritykselle markkinoinnissa on olennaisinta. Se on viestintä ja kommunikointi niin yrityksen sisäisesti kuin yrityksen ja asiakkaan välillä. Samaisessa osiossa kerrotaan esimerkin avulla millaisia ongelmia yrityksen sisäisen kommunikaation laiminlyönti voi aiheuttaa.