Kuluttajien mielikuvat verkkokaupan kehittämisessä
Jokinen, Iida (2021)
Jokinen, Iida
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202203163618
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202203163618
Tiivistelmä
Tutkimuksen tavoitteena oli kehittää toimeksiantajan verkkokauppaa kuluttajien mielikuvien pohjalta. Tutkimuksen tehtävänä oli selvittää, mitä mielikuvia kuluttajilla on verkkokaupasta, millainen brändi-imago verkkokaupalla on kuluttajanäkökulmasta sekä saada kuluttajilta kehitysehdotuksia verkkokauppaa koskien.
Vastaukset kerättiin jakamalla verkkokyselyä toimeksiantajan verkkokaupassa sekä Instagram- ja Facebook- tileillä 5.5.-17.5.2021. Vastauksia kertyi 1689 kappaletta. Kyselylomake koostui yrityksen verkkokaupan mielikuvia, arvoja ja kehitysehdotuksia käsittelevistä kysymyksistä.
Tulokset ja Johtopäätökset ovat salassapidettäviä
Vastaukset kerättiin jakamalla verkkokyselyä toimeksiantajan verkkokaupassa sekä Instagram- ja Facebook- tileillä 5.5.-17.5.2021. Vastauksia kertyi 1689 kappaletta. Kyselylomake koostui yrityksen verkkokaupan mielikuvia, arvoja ja kehitysehdotuksia käsittelevistä kysymyksistä.
Tulokset ja Johtopäätökset ovat salassapidettäviä