Haku
Viitteet 1-10 / 19
Henkilöstön sitoutuminen asiakaspalvelualalla : case Turun Osuuskauppa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoite oli selvittää tekijöitä, jotka vaikuttavat työntekijän sitoutumiseen asiakaspalvelualalla. Asiakaspalvelualalla henkilöstön vaihtuvuus on suurta, eikä pelkästään rahalla pystytä sitouttamaan ...
Päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö: vakuutusmyynnin työtehtävissä kehittyminen
(2023)
Opinnäytetyö on kirjoitettu päiväkirjamuotoisena, seuraten uuden aloittelevan työntekijän toimintaa vakuutusalan työtehtävissä ensimmäisestä viikosta alkaen. Opinnäytetyön tarkoitus oli havainnoida vakuutusalan toimintaa ...
Päiväkirja nykyajan pankkityöstä : perehtyminen yritysrahoituksen tehtäviin
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli seurata henkilökohtaista ammatillista kehittymistä yhdeksän viikon aikana. Toissijaisena tavoitteena oli seurata kehittymistä yritysrahoituksen tehtäviin sekä reflektoida omia työtaitoja. ...
Iltapäivystämässä : päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö
(2022)
Tässä päiväkirjamuotoisessa opinnäytetyössä kuvattiin Turun yliopiston iltapäivystystä. Päiväkirjaraportointi kesti kahdeksan viikkoa ja koostuu työpäivien kuvauksista ja viikkoisista pohdinnoista.
Tarkastelujakso oli ...
Liedon Postin rahtiterminaalin asiakaspalvelun kehittäminen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli Liedon Postin rahtiterminaalin asiakaspalvelun kehittäminen. Työssä tutkittiin rahtiterminaalin asiakaspalvelua ja sen laatuun vaikuttavia tekijöitä. Tässä opinnäytetyössä annettiin kuva ...
Asiakasneuvojana Turun Osuuspankissa : päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehostaa ammatillista kehitystä päiväkirjatoteutuksen avulla. Se käsittelee työntekoa Turun Seudun Osuuspankissa aloittavan harjoittelijan näkökulmasta. Päiväkirja kattaa seitsemän ...
Asiakastyytyväisyyden selvitys yritykselle X
(2023)
Tämä opinnäytetyö on tehty yhteistyössä yrityksen X kanssa, joka tarjoaa palveluita kiinteistöjen ilmanvaihdon huoltoon sekä kunnossapitoon. Aiheena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä yrityksen tämän hetkiseen palveluun ...
Yrityksen X contact center -liiketoiminnan kilpailustrategian kirkastaminen : miten olla halutuin asiakaspalvelun tuottaja?
(2022)
Tutkimuksen tavoitteena on YRITYS X:n kilpailustrategian kirkastaminen kohti sen strategista tavoitetta olla ”Halutuin asiakaspalvelun kumppani”. Jotta tarvittavat kehityskohteet oli mahdollista määrittää, oli selvitettävä: ...
Huollon prosessin tehostaminen : Rinta-Joupin Autoliike Oy:n Turun toimipiste
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää huollon prosessia Rinta-Joupin Autoliike Oy:ssä tehokkaammaksi selvittämällä kehityskohteita ja -ehdotuksia. Työssä esitetään huollon prosessin vaiheet ja teoriaosuudessa ...
Autohuollon asiakasohjauksen kehittäminen ja asiakaspalvelun parantaminen
(2022)
Tämän opinnäytetyön lähtötilanteessa kuvataan Keskusautohalli Oy:n Turun
toimipisteen teknisen palvelun toimintaa ennen ja jälkeen Volvon konseptiuudistuksen. Lähtötilanteessa syvennytään ennen kaikkea itse ongelmaan, ...