AutoPalinin messumarkkinointi
Alenius, Minna (2013)
Alenius, Minna
Satakunnan ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013111417080
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013111417080
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö toimii AutoPalinin messukonseptina tapahtumamarkkinoinnissa. Messukonseptissa käsitellään AutoPalinin osallistumista yleisömessuille sekä messuilla tapahtuvaa markkinointia. Opinnäytetyössä kerrotaan yleisesti messuista tärkeänä ja vahvana mediana sekä vaiheittain messuprojektin etenemisen ja tarpeelliset työvaiheet suunnittelusta aina messujen jälkeen tehtäviin osioihin, jotka kaikki yhdessä oikein toteutettuna mahdollistavat AutoPalinille parhaan mahdollisen messumenestyksen. Messukonseptia voi soveltaa kaikkeen AutoPalinin harjoittamaan tapahtumamarkkinointiin.