Haku
Viitteet 1-9 / 9
Autojen sähköistymisen vaatimat muutokset Ford-korjaamolla
(2022)
Tässä opinnäytetyössä perehdyttiin autojen sähköistymisen vaatimiin muutoksiin Ford-korjaamolla. Opinnäytetyön tuloksen perusteella laadittiin työn toimeksiantajana toimineelle SE-Autohuolto Oy:lle suunnitelma korkeajänn ...
Erilaiset vauriokorjausmenetelmät ja automaalaus : työnjohtajan opas
(2022)
Uusilla vauriokorjaamon työnjohtajilla ei välttämättä ole kokemusta vauriokorjauksessa käytettävistä menetelmistä ja perustietojen keräämisessä työn ohella voi mennä aikaa. Opinnäytetyössä perehdyttiin henkilöautojen ...
Esiselvitys metsäkoneen voimansiirron jäähdytyksen ja voitelun parantamisesta
(2022)
Opinnäytetyön taustalla oli John Deere Forestry Oy:n tarve tutkia erityisesti voimansiirron jäähdytyksen kehittämistä erilaisilla toteutustavoilla haastavissa olosuhteissa. Järjestelmän toteutukselle oli annettu joitakin ...
Electric vehicles learning material
(2022)
Suomessa on laadukas koulutusjärjestelmä, jossa myös ammatillisella koulutuksella on maailmanlaajuisesti erittäin hyvä maine. eSolutions Finland Oy antaa mahdollisuuden osallistua ammatilliselle sähköajoneuvoja koskevalle ...
Suunnitteluopas kiskokaluston ovijärjestelmille : DIN 25201 standardi
(2023)
Opinnäytetyössä käsitellään DIN 25201 -standardia ja sen soveltamista kiskokaluston ovijärjestelmissä. Opinnäytetyön aihe syntyi, kun Oy Tamware Ab:n ovijärjestelmiin tuli uuden hankkeen myötä standardiehto, joka liittyy ...
Työnjohdon uudelleen organisointi
(2022)
Tämän opinnäytetyön kohteena on ajoneuvokorjaamo Veho Pirkkalan työnjohdon uudelleen organisointi. Veho Pirkkalassa oli jo pitkään havaittu työnjohdollisia ongelmia. Korjaamon suuren kokoluokan vuoksi työtilauksia oli suuri ...
Raskaan kaluston jarrudynamometrin kehitys
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää eri mahdollisuuksia toteuttaa raskaan kaluston jarrudynamometrimittaus sekä vertailla eri laitevalmistajien tuotteiden ja järjestelmätyyppien eroavaisuuksia. Työn tavoitteena ...
Asiakastyytyväisyyden parantaminen
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2016)
MetroAuton Tampereen toimipisteessä asiakastyytyväisyyden parantamiseen on panostettu paljon, koska se on ollut kyseisen toimipisteen kompastuskivi. Asiakaskeskeisestä ajattelutavasta huolimatta muiden toimipisteiden tasolle ...
Korjaamon laskutusprosessin kehittäminen
(2024)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu yhteistyössä Volvo Truck Center Tampereen kanssa. Tässä opinnäytetyössä kehitetään tämänhetkistä laskutusprosessia tehokkaammaksi ja tasaisemmaksi. Työ on toteutettu tutkimuksellisesti. ...