PALVELUPISTEASIANTUNTIJAN PÄIVÄKIRJA
Pikkarainen, Niko (2021)
Pikkarainen, Niko
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202105016527
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202105016527
Tiivistelmä
Tässä päiväkirjamuotoisessa opinnäytetyössä kuvataan Helpdesk-asiantuntijan päivittäistä arkea 10 viikon ajalta. Päiväkirjaa kirjoitetaan päivittäin, ja viikon tapahtumia analysoidaan viikoittaisis-sa analyyseissa. Viikoittaisissa analyyseissä pyritään kuvamaan ja tiivistämään viikon tapahtu-mat ja löytämään tapahtumille teoriapohjaa.
Opinnäytetyön tavoitteena on kertoa työskentelytavoista, työkaluista ja työtehtävistä, joita asian-tuntija tarvitsee työssään. Työtehtävät keskittyvät kirjoitushetkellä pääosin puhelimella vastaan-otettuihin työpyyntöihin ja ne vaihtelivat laajasti asiakkaasta ja asiakkaan tarpeesta riippuen.
Pohdinnassa kuvataan tiivistetysti asiantuntijan oppimia asioita ja opinnäytetyön tekemistä työn ohessa.
Opinnäytetyön tavoitteena on kertoa työskentelytavoista, työkaluista ja työtehtävistä, joita asian-tuntija tarvitsee työssään. Työtehtävät keskittyvät kirjoitushetkellä pääosin puhelimella vastaan-otettuihin työpyyntöihin ja ne vaihtelivat laajasti asiakkaasta ja asiakkaan tarpeesta riippuen.
Pohdinnassa kuvataan tiivistetysti asiantuntijan oppimia asioita ja opinnäytetyön tekemistä työn ohessa.