"laatu" - Selaus asiasanan mukaan Mikkelin ammattikorkeakoulu

    • Asiakaspalveluprosessi ja palvelun laatu : Yritys X Oy:n asiakaspalvelun tyytyväisyys 

      Autere, Lauri; Liukkonen, Jarkko (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2010)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Yritys X Oy:n asiakastyytyväisyyden tila. Asiakastyytyväisyyden tilaa ei oltu mitattu yrityksessä aiemmin. Työn tutkimusongelmana oli ”miten parantaa asiakaspalveluprosessia?” ...
    • Asiakastyytyväisyys ja sitoutuneisuus Savonlinnan Lady Linessa 

      Sallinen, Emmi; Poutanen, Marianna (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2010)
      Opinnäytetyömme tarkoituksena oli selvittää asiakkaiden tyytyväisyyttä ja sitoutuneisuutta Savonlinnan Lady Lineen. Aihe syntyi, kun yrittäjät halusivat tehdä asiakastutkimuksen selvittääkseen asiakkaidensa tyytyväisyyttä ...
    • Asiakastyytyväisyys Punkaharjun Lomakeskuksessa 

      Suomalainen, Anu (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kartoittaa asiakkaiden tyytyväisyys Punkaharjun Lomakeskuksen palveluun ja palveluiden laatuun omistajanvaihdoksen ja sitä seuranneiden kehitystöiden jälkeen. Opinnäytetyön toimeksiantaja ...
    • Asiakastyytyväisyys Saimaan Kriisikeskusessa 

      Ahonen, Satu (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2012)
      Terveydenhuollossa asiakkaan huomioon ottaminen palveluja suunniteltaessa ja toimitettaessa on osa palvelun laatua. Onnistuneessa asiakassuhteessa vuorovaikutus ja kommunikointi toimivat kaksisuuntaisesti, jolloin asiakas tulee ...
    • ASIAKASTYYTYVÄISYYS SAVO-KARJALAN LÄHIVAKUUTUSYHDISTYKSESSÄ 

      Kokko, Anita; Hirvonen, Eeva-Liisa (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2010)
      Opinnäytetyön aiheena oli selvittää Savo-Karjalan Lähivakuutusyhdistyksen asiakastyytyväisyyttä yhdistyksen toimintaan ja sen tarjoamiin palveluihin. Työn tavoitteena oli saada selville asiakastyytyväisyyden taso sekä ...
    • Asiakastyytyväisyyskysely Cafe Biellaan 

      Ruhanen, Emilia; Virolainen, Anu (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2009)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa asiakastyytyväisyyden tilanne Cafe Biellassa sekä selvittää Cafe Biellan kilpailuetu suhteessa toisiin alueen kahviloihin. Cafe Biella tilasi tutkimuksen, koska yrityksessä ei ole ...
    • Asiakastyytyväisyyskysely ja palveluiden kehittäminen 

      Tommola, Sami (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2011)
      Asiakastyytyväisyyden mittaaminen kuuluu laatujohtamisen piiriin. Harvestialle ei ole sen toiminta-aikana tehty vastaavaa kyselyä, joten asiakastyytyväisyyden mittaaminen on ajankohtaista. Tutkimalla asiakastyytyväisyyttä ...
    • Asiakastyytyväisyystutkimus : Vilee Puoti & Bistro 

      Jäppinen, Heli (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2012)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa ravintolan Vilee Puoti & Bistro asiakastyytyväisyyttä ravinto-lan, puodin sekä asiakkaiden tarpeiden osalta. Työssä tutkittiin, kuinka tuotteita ja palveluja voitaisiin kehittää ...
    • Asiakastyytyväisyystutkimus Cafe Sillanbaarille 

      Turtiainen, Eveliina (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää asiakkaiden tyytyväisyyttä Cafe Sillanbaarin tuotteisiin ja palveluun ja tutkimuskysymykseksi muotoutuikin: mikä on asiakkaiden tyytyväisyys Cafe Sillanbaarin palveluun ja tuotteisiin? ...
    • Asiakasymmärryksestä Kauppakeskus Stellassa palvelutarjoomaan 

      Sarvi, Hannele (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2012)
      Opinnäytetyön aiheena on, miten asiakasymmärrys näkyy palvelutarjoomassa Kauppakeskus Stellassa. Opinnäytetyö on tapaustutkimus, jonka tutkimusongelmana oli selvittää, miten asiakasymmärrys näkyy Kauppakeskus Stellan ...
    • Asiakkaiden odotukset Tilitoimisto Oy:n palveluista 

      Kärkkäinen, Jaana (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tilitoimisto Oy:llä on jo yli kolmenkymmenen vuoden kokemus taloushallinnosta. Vuosien myötä niin työvälineet kuin menetelmät ovat muuttuneet ja tekijät vaihtuneet. Nykyisin on tarjol-la mitä moninaisimpia taloushallinnon ...
    • Audi- huoltoprosessin läpivienti sekä uuden huoltopisteen käytännön toiminnan kehittäminen 

      Laukkanen, Joona (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyöni tavoitteena oli selvittää huoltoprosessin eteneminen sekä kehittää uuden huollon vastaanottopisteen käytännön toimintaa Autotalo Laakkosella Kuopiossa. Työni käsittää kokonaisuudessaan huoltoprosessin ...
    • Avoimen nuorisotalotoiminnan kehittämissuunnitelma, Pyhtään kunta 

      Pikka, Hanna (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2011)
      Nuorilla on oikeus saada asuinkunnastaan riippumatta laadukkaita ja nykyaikaisia nuorisopalveluita. Nuorisotila on osa joka kunnasta löytyviä kunnan tai kaupungin tarjoamia peruspalveluita ja niitä on maassamme yhteensä ...
    • Fysioterapeutti terveyspalvelujen tuottajana : itsearviointi laadunhallinnan lähtökohtana. 

      Soikkeli, Piia (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää ammatinharjoittajan toiminnan johtamista ja käynnistää laadunhallintajärjestelmän rakentaminen Fysioterapia Piia Soikkelille. Toiminnan laatutilanteen kartoituksessa käytettiin ...
    • GlobalGAP-standardi vihannestuotannossa 

      Tuominen, Riina (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli antaa tietoa siitä, miten yritys voi valmistautua GlobalGAP-sertifiointiin ja kuinka viljelijät kokevat laatujärjestelmän. Työssä perehdytiin myös siihen, mitä GlobaGAPlaatujärjestelmä vaatii ...
    • Henkilöstöravintolan henkilöstön puhetta hyvästä ruoasta : Haastattelututkimus 

      Lampinen, Jenni (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2010)
      Suomessa kodin ulkopuolella nautituilla aterioilla on suuri merkitys ruokavalion terveellisyyttä ajatellen. Lounasaterian pitäisi kattaa noin kolmannes päivän energian- ja ravintoaineiden tarpeesta, jolloin lounasaterian ...
    • Hevostalouden pesuvesien laatu ja soveltuvat puhdistusmenetelmät 

      Loisa, Leena (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2010)
      Hevostalous on Suomessa muuttunut merkittävästi viimeisten vuosikymmenien aikana. Hevosten käyttö on muuttunut työhevoskäytöstä urheilu- ja vapaa-ajankäytöksi ja uusia hevosharrastusmuotoja kehitetään jatkuvasti. Näin ollen ...
    • Hoidon ja palvelujen laatu Rinnehovin palveluasumisyksiköissä Pertunmaalla : Kyselytutkimus asukkaiden omaisille 

      Taive, Pauliina; Tiusanen, Niina; Tolvanen, Eeva (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2009)
      Opinnäytetyön aiheena on hoitotyön laatu omaisten arvioimana kolmessa Rinnehovin palveluasumisyksikössä. Työn toimeksiantaja on Pertunmaan kunta. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää hoidon ja palvelujen laatua omaisten ...
    • Hoidon laatu solunsalpaajahoitoa saavan potilaan näkökulmasta 

      Koikkalainen, Jenna; Mikkonen, Mari (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää potilaiden mielipidettä hoidon laadusta Mikkelin keskussairaalan lääketiputusyksikössä. Tulosten tarkoituksena on auttaa lääketiputusyksikköä kehittämään hoitotyön laatua. Opi ...
    • Huoltokirjajärjestelmän avulla laadukkaaseen ja energiatehokkaaseen kiinteistönpitoon 

      Mäkinen, Jouni (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2012)
      Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Mikkelin YIT Kuntatekniikka Oy. Tässä yhteisyrityksessä Kuntatekniikka Oy tuottaa kiinteistöpalvelut ja Mikkelin kaupunki toimii enimmäkseen työn tilaajana. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena ...