- Selaus nimekkeen mukaan Mikkelin ammattikorkeakoulu

Viitteet 2093-2112 / 3410

    • Palveluasumisen laadun ja vaikuttavuuden kuvaaminen ja mittarin kehittäminen 

      Kasper-Immonen, Marjo; Kosonen, Mia (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tiivistelmä Tämän kehittämistyön tarkoituksena oli palveluasumisen laadun ja vaikuttavuuden kuvaaminen ja mit-tarin kehittäminen. Tutkimus antoi tietoa palveluasumisen asukkaiden elämänlaadusta, joka on yhtey-dessä hoivan ...
    • Palveluiden laatututkimus Yhtiö X:ssä 

      Ollilainen, Milla (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tämän työn tavoitteena oli kartoittaa Yhtiö X:n kolmen palvelun palveluprosessit ja laatia niistä laatua ja asiakastyytyväisyyttä mittaavat kyselylomakkeet. Toimeksiantaja valitsi ne palvelut, joita varten kyselyt laadittiin ...
    • Palveluiden tuotteistaminen : Case: Marin Talvi™ 

      Westerberg, Noora (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2010)
      Tämä opinnäytetyö kokoaa ja räätälöi ohjeita sekä ehdotuksia palvelun tuotteistamisprosessiin. Työ pe-rustuu VS-Marin Oy:n tarpeeseen tuotteistaa yrityksen olemassa oleva veneiden talvisäilytyspalvelu. Toimeksiantajan ...
    • Palvelujen koettu kokonaislaatu : Case: L&T Tapahtumapalvelut 

      Tikka, Elina (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Lassila & Tikanojan (myöhemmin myös L&T) Tapahtumapalveluiden palvelun laatua ja asiakkaiden kokemuksia palvelun tuotantoprosessista. Tarkoituksena oli myös kerätä asiakkailta ...
    • Palvelukartoitus Mikkelin ammattikorkeakoulun ilta- ja viikonloppuopiskelijoille : Case Ravintola DeXi 

      Stöckell, Henna (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2015)
      Opinnäytetyöni tarkoituksena on selvittää Mikkelin ammattikorkeakoulun Kasarmin kampuksella sijaitsevan opiskelijaravintola DeXin ilta- ja viikonloppuasiakkaiden palvelutarpeita ja -toiveita. Lisäksi halutaan selvittää ...
    • Palvelukeskus Juvakodin sisäilmaongelman jatkoselvitys 

      Räsänen, Harri (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2013)
      Rakennusten sisäilmaongelmat ovat lisääntyneet huomattavasti ja niistä on muodostunut yhteiskunnan yksi suurimmista ympäristöterveysongelmista. Sisäilmaongelmat ovat seurasta muun muassa rakennus-teknisistä syistä, kuten ...
    • Palvelumyyntipisteiden pintahygienia ja kalatuotteiden säilyvyys 

      Immonen, Tea (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
      Lainsäädännön mukaan elintarvikealan toimija on ensisijaisesti vastuussa tuotteidensa elintarviketurvallisuudesta. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia kolmen Etelä-Savossa sijaitsevan palvelupisteen hygieenisyyttä ...
    • Palvelun laadun ja asiakastyytyväisyyden kehittäminen Tilitoimisto Valiotilit Oy:ssä 

      Lahtinen, Mira; Tervonen, Riitta (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2009)
      Toimeksianto opinnäytetyöhön tuli Mikkelissä sijaitsevalta Tilitoimisto Valiotilit Oy:ltä. Tavoitteenamme oli selvittää ja kehittää tilitoimiston asiakastyytyväisyyttä sekä kartoittaa tilitoimistopalvelujen laatua ja ...
    • Palvelun laadun mittaaminen RAY:llä 

      Pakarinen, Mikko (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda asiakaspalvelun laadun mittauskortti RAY:n sisäiseen käyttöön. Mittauskortin tuottaminen liittyi laajempaan RAY:n asiakaspalvelun kehittämisohjelmaan, jonka projektina kehittämishanke ...
    • PALVELUN LAATU JA ASIAKASTYYTYVÄISYYS : Tutkimuskohteena Huoltoasema Neste Mertala 

      Taskinen, Jari; Helynen, Olli (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2012)
      Opinnäytetyömme tavoitteena oli selvittää Savonlinnassa sijaitsevan Huoltoasema Neste Mertalan palvelujen koettua laatua ja asiakastyytyväisyyden nykytilaa. Lisäksi selvitimme huoltoaseman valintaperusteita ja kysyimme ...
    • Palvelun laatu ja asiakastyytyväisyys. Case: Savon Mafia Oy 

      Rask, Petteri; Iskanius, Jani-Petteri (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
      Opinnäytetyön aihe tuli toimeksiantona Savon Mafia Oy:lta, koska yritys halusi kartoittaa ravintoloidensa palvelujen tasoa. Savon Mafia Oy on Savonlinnan alueella toimiva hotelli- ja ravintolapalvelujen tuottaja. Yritys ...
    • Palvelun laatu pienessä myymälässä Case: Alko Oy Sulkava 

      Luukkainen, Sari (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää palvelun laadun toteutuvuus case-yrityksen eli Alko Oy Sulkavan myymälässä. Samalla pystyttiin kartoittamaan asiakkaiden tyytyväisyyttä melko uuden ja pienen myymälän myymäläjärjestelyiden ...
    • Palvelun tuottaminen : Mikke-katujunan teema-ajelut 

      Ruttonen, Laura (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2010)
      Kulttuurituottajan on osattava myydä, olkoon kyseessä sitten vaikka palvelu. Myös minua pyydettiin kehittämään myytävä palvelu, Mikkelin katujunan teema-ajelut. Tähän tehtävään minua pyydettiin, koska olin jo aikaisemmin ...
    • Palvelunestohyökkäykset ja niiltä suojautuminen 

      Oranen, Lari (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2015)
      Palvelunestohyökkäykset ovat viime vuosien aikana saaneet runsaasti palstatilaa, varsinkin pankkeja vastaan tehdyt hyökkäykset ovat herättäneet suurta huomiota. Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia palvelunestohyökkäyksien ...
    • PALVELUOPAS ORIMATTILAN KAUPUNGILLE : Työkalu palveluiden esittelemiseen nuorille 

      Hosiaisluoma, Suvi (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyö on tehty Orimattilan kaupungin nuorisopalveluille ja sen tavoitteena oli tuottaa nuorisopalvelun käyttöön nuorten palveluopas. Opinnäytetyöni käsittelee nuorisopolitiikkaa sen laajassa merkityksessä. Työtä ...
    • Palveluopas Rantasalmen ikäihmisille "Sentraali Santra" 

      Sipponen, Sirkka (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
      Palveluohjaus on asiakaslähtöinen sosiaalityön toimintamalli, jolla voidaan tukea ikäihmisten osallisuutta. Tämän työelämälähtöisen opinnäytetyön tarkoituksena on lisätä rantasalmelaisten ikäihmisten tietoisuutta saatavilla ...
    • Palvelupisteen toiminnan kehittäminen : Osuuskauppa Suur-Savo, Prisma Mikkeli 

      Malinen, Joni (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2013)
      Opinnäytetyöni tarkoituksena oli luoda työkalu, jonka avulla palvelupistetaitoisten määrää on helpompi kasvattaa sekä perehdyttää työntekijöitä toimimaan palvelupisteellä. Opinnäytetyö on niin sanottu toiminnallinen ...
    • Palveluprosessin tehostaminen tiedonohjauksella : Case Trafi 

      Tavajärvi-Mikkonen, Merja (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2015)
      Liikenteen turvallisuusvirasto (Trafi) on Liikenne- ja viestintäministeriön alainen virasto, jonka tehtävänä on kehittää liikennejärjestelmän turvallisuutta, edistää liikenteen ympäristöystävällisyyttä ja vastata ...
    • Pankin sijoitustuotteiden riski ja tuotto : Case: Pankin X sijoitustuotteet 

      Paananen, Tuomas (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2010)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää erilaisten sijoitustuotteiden ominaisuuksien sopivuutta erilaisille sijoitusprofiileille sekä tutkia sijoitusprofiilien toimintaa eri markkinatilanteissa. Tutkimuksen ...
    • Pankin x asiakastyytyväisyystutkimus 

      Kauppi, Antti (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2012)
      Opinnäytetyöni aiheena oli asiakastyytyväisyystutkimuksen toteuttaminen pankille x. Idea kyseiseen aiheeseen syntyi, kun olin pankissa työharjoittelussa kesällä 2011 ja pankilla sattui juuri olemaan tarvetta kyseisen ...