"yrityskulttuuri" - Selaus asiasanan mukaan Hämeen ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-10 / 10
-
COVID-19 pandemian vaikutus yrityskulttuureihin
(2023)Tämän opinnäytetyöntavoitteena on saada lukija ymmärtämään yrityskulttuuria ja sen merkitystä paremmin. Tavoitteena on saada lukija oivaltamaan yrityskulttuurin muutokseen tarvittavat ominaisuudet sekä saada ajattelemaan ... -
Hyvän työntekijäkokemuksen elementit ja niiden arvo työntekijän näkökulmasta
(2023)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää mistä eri elementeistä hyvä työntekijäkokemus rakentuu. Lisäksi tutkittiin millaiseen arvoon työntekijäasemassa olevat henkilöt asettavat nämä eri elementit. Opinnäytetyön ... -
Kehitysprojektien esteet asiantuntijaorganisaatiossa
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2015)Tässä opinnäytetyössä perehdytään asiantuntijaorganisaation sisäisten kehitysprojektien esteisiin. Toimeksiannon antanut yritys on globaalisti palveluita teollisuudelle tarjoava asiantuntijaorganisaatio. Tutkittavassa ... -
Konsultointikulttuurin jalkauttaminen IT-asiantuntijayrityksessä
(2024)Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, miten konsultointimaista ajattelutapaa ja kaupallista asennetta voidaan jalkauttaa IT-asiantuntijayrityksessä. Tutkimuksen tilannut yritys on suomalaisen IT-palveluyrityksen ... -
Osallistava viestintä organisaation muutostilanteissa
(2019)Opinnäytetyön tavoitteena oli perehtyä osallistavaan viestintään ja tutkia sitä, miten osallistavaa viestintää on hyödynnetty organisaatioiden muutostilanteissa. Osallistava viestintä vaatii yrityksiltä uudenlaisia taitoja ... -
Tulevaisuuden työelämätaidot sosiaalisen vastuun ja eettisen johtamisen keskiössä
(2021)Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, millaisia tulevaisuuden työelämätaitoja tunnistetaan työelämän muutoksessa, ja miten vastuullisella ja eettisellä johtamisella voidaan vaikuttaa tulevaisuuden työelämätaitojen ... -
Työntekijäymmärrys johtamisen strategisena välineenä vahvassa yrityskulttuurissa
(2021)Opinnäytetyön tarkoituksena oli teorian ja tutkimusten avulla syventyä nykypäivän ja tulevaisuuden työntekijälähtöiseen johtamiseen vahvassa yrityskulttuurissa, jossa työntekijäymmärrystä strategisesti hyödynnetään yrityksen ... -
"Yrityskulttuuri on jalusta, josta lähdetään liikkeelle" : Yrityskulttuuri ja sen merkitys muutosjohtamiseen johtajien kertomana
(2022)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, millainen yrityskulttuuri toimeksiantajaorganisaatiossa vallitsee ja mikä sen merkitys on työilmapiiriin ja muutosjohtamiseen yrityksen johtajien kertoman mukaan. Tämän ... -
Yrityskulttuurin ja toimintamallien kehitys asiakaslähtöisyyden lisäämiseksi Elenia Lämpö Oy:ssä
(Hämeen ammattikorkeakoulu, 2016)Tämä opinnäytetyö tuottaa uutta tietoa siitä, miten Elenia Lämmön toimintaa ja yrityskulttuuria voidaan kehittää asiakaslähtöisemmäksi. Tavoitteena on tunnistaa Elenia Lämmön muutostarpeita ja suositella keinoja, joilla ... -
Yrityskulttuurista asiakaskokemukseen: asiakaskokemuksen ja yrityskulttuurin yhdistävät tekijät
(2022)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia yrityskulttuurin elementtejä, joilla on vaikuttavuutta myös asiakaskokemuksen muodostumiseen. Tutkimuksessa pyrittiin vastaamaan siihen, mitä ihmislähtöinen yrityskulttuuri ...