Haku
Viitteet 1-10 / 20
Migreenin lääkkeettömät hoitokeinot raskauden aikana – Sosiaalisen median julkaisu Suomen Migreeniyhdistykselle
(2022)
Päänsärkykohtauksia aiheuttava migreeni on yksi yleisimpiä neurologia sairauksia. Se luokitellaan kahteen eri luokkaan, jotka ovat auraton ja aurallinen migreeni. Auraton migreeni alkaa suoraan päänsäryllä, kun taas ...
Huoneistohotelli Lietsun sosiaalisen median seuraajien mielikuva yrityksen brändi-imagosta
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa joensuulaiselle majoitusyritys Huoneistohotelli Lietsulle selvitys yrityksen brändin nykytilanteesta. Aiheena oli, millaisena Lietsun sosiaalisen median kanavien seuraajat kokevat ...
Z-sukupolven mediakäyttäytyminen - Mitä medioita Z-sukupolvi käyttää ja mistä kanavista heidät tavoittaa
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millainen on Z-sukupolven mediakäyttäytyminen, eli mitä medioita sekä sosiaalisen median palveluita tämä sukupolvi käyttää. Lisäksi selvitettiin, mitkä ovat heidän mediamotiivinsa, ...
Kysely nuoriso- ja kasvatusalan ammattilaisille sekä lasten ja nuorten huoltajille Pelimiitin sosiaalisen median sisällöistä
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli saada selville Pelimiitin sosiaalisen median käyttäjien mielipiteitä sekä Pelimiitin sosiaalisten medioiden nykyisestä tilasta, että toiveista tulevaan
sisältöön. Opinnäytetyö toteutettiin ...
Sitouttavaa someviestintää sisältömarkkinoinnin keinoin
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee yrityksen sosiaalisen median markkinoinnin kehittämistä sisältömarkkinoinnin keinoin. Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella toimeksiantajalle toimenpide-ehdotuksia sosiaalisen median ...
”En halua olla yksin ajatusteni kanssa…” – Video postaus sosiaaliseen mediaan SYLI-keskus Kuopion tarjoamasta avusta
(2022)
Syömishäiriöt ovat yleensä nuorilla ja nuorilla aikuisilla esiintyviä psyykkisiä häiriöitä,
joissa esiintyy häiriintynyt suhtautuminen ruokaan. Yleisimmät syömishäiriöt ovat laihuushäiriö ja ahmimishäiriö ja yleisin ...
Markkinointisuunnitelma rauta- ja rakennusalan vähittäiskaupalle
(2022)
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoite oli luoda markkinointisuunnitelma pienyritykselle, joka toimii rakennusalanvähittäiskauppana. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona toiminnallisena opinnäytetyönä. Yrityksen käytössä ...
Sosiaalinen media paikallisen markkinoinnin välineenä: someopas Kuopion, Lahden ja Turun Stemma-liikkeille
(2022)
Opinnäytetyössä käsitellään sosiaalisen median keskeisimpiä käsitteitä ja digitaalisen markkinoinnin strategioita. Opinnäytetyössä perehdytään myös sosiaalisen median nykytilaan markkinoinnissa sekä sen johdonmukaiseen ...
Yrityksen tunnettuuden kehittäminen digitaalisen markkinoinnin keinoin
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, miten sosiaalinen media ja digitaalinen markkinointi vaikuttavat yrityksen tunnettuuteen. Lisäksi haluttiin selvittää, mitkä toimet sosiaalisessa mediassa ja eri digitaalisen markkinoinnin ...
Sosiaalisen median markkinoinnin vuosikello luonnonkosmetiikka yritykselle
(2022)
Tiivistelmä: Sosiaalisen median markkinoinnin vuosikello luonnonkosmetiikka yritykselle
Työn tarkoituksena on laatia sosiaalisen median markkinointisuunnitelma pohjoiskarjalaiselle luonnonkosmetiikkayritykselle, Pura ...