Haku
Viitteet 1-6 / 6
LAINSÄÄDÄNNÖN VAIKUTUS ALKOHOLITUOTTEIDEN MARKKINOINTIIN
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia ja tuoda esille mahdollisia ongelmia Suomen alkoholimarkkinointilainsäädännössä. Työssä seurattiin miten lainsäädäntö vaikuttaa yrityksien toimintaan kotimaan sekä ulkomaan markkinoinnissa. ...
Kotikansainvälistymisprosessin mallintaminen pohjoiskarjalaisessa organisaatiossa
(2021)
Opinnäytetyön päätavoitteena oli kehittää prosessia, jolla saadaan pohjoiskarjalaisten yritysten kotikansainvälistymistä tuettua vaihto-opiskelijoiden työelämässä oppimisen jaksoja hyödyntäen. Tämä edellyttää, että oppimisen ...
Graafisen ohjeiston ja ekologisten julkaisumenetelmien muistilistan valmistus Waudia tmi:lle
(2021)
Toiminnallisen opinnäytetyön päämääränä oli toteuttaa tuoreelle media-alan yritykselle Waudialle graafinen ohjeisto visuaalisine elementteineen yhtenäistä ja tunnistettavaa viestintää varten. Graafiseen ohjeistoon lisättiin ...
Sosiaalisten ympäristöjen tärkeys IT-alan yrityksissä
(2023)
Tutkimuksellisen opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia IT-alan yritysten etätyöskentelykäytänteitä ja erityisesti niiden digitaalisia ympäristöjä, jotka mahdollistavat etätyöskentelyn. Tavoitteena oli selvittää, millaiset ...
Markkinointisuunnitelma mainos- ja painotalolle
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoite oli tehdä markkinointisuunnitelma mainos- ja painotalolle. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona ja se oli toiminnallinen opinnäytetyö. Toimeksiantajayritys on markkinointi- ja mainospalveluita ...
BI-sovellukset organisaation tueksi
(2024)
Tämän opinnäytetyön aiheena on Business Intelligencen käyttäminen IT-organisaatiossa. Työn tavoitteena on esitellä Power BI sovellusta. Tavoitteena on myös selvittää, miten BI:tä käytetään IT-yrityksissä onnistuneesti ja ...