"benchmarking" - Selaus asiasanan mukaan Karelia-ammattikorkeakoulu

    • Bomban tapahtumatalon asiakaskysely ja kilpailija-analyysi 

      Piiroinen, Emma; Ikonen, Essi (2021)
      Opinnäytetyön tavoite oli kerätä asiakaspalautetta Bomban uudistetusta tapahtumatalosta, joka avattiin kesällä 2020 asiakkaiden käyttöön. Sen lisäksi tapahtumatalolle haluttiin kartoittaa kilpailijoita samanlaista konseptia ...
    • Digimarkkinoinnin edistäminen Karelian kansainvälisessä haussa 

      Keinänen, Miro (2021)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee digimarkkinoinnin edistämistä Karelian kansainvälisessä haussa 2021. Opinnäytetyössä selvitetään, mitä digimarkkinoinnin keinoja Kareliaan kohdistuvassa yhteishakuun liittyvässä markkinoinnissa ...
    • Joensuun kaupungin taajamametsien osallistavan suunnittelun kehittäminen 

      Tihmala, Joonas (2020)
      Työn tarkoituksena oli kehittää Joensuun kaupungin taajamametsien osallistavaa suunnittelua sekä hoitotöistä tiedottamista. Kehittämistyö toteutettiin benchmarking-menetelmällä. Työhön kutsuttiin yhteensä 13 kaupunkia, ...
    • Konepajan mittausstrategia 

      Kojo, Esa (Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2013)
      Tämän opinnäytetyön aiheena oli tutkia erilaisia mittausmenetelmiä ja niiden soveltuvuutta toimeksiantajan käyttöön. Työssä tutkittiin toimeksiantajan mittauksen nykytilaa ja pyrittiin etsimään uusia mittausvälinesovellutuksia, ...
    • Markkinoinnin automatisaatio ja Hurry Kaistan kehittäminen Hurry Oy:lle 

      Juurela, Jouni (2020)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää teoriatietoa toimeksiantajayritys Hurry Oy:lle markkinoinnin automatisaatiota hyödyntävän Hurry Kaista -järjestelmän kehitystyöhön. Päätavoitteena oli selvittää mitä työvaiheita ...
    • Podcast-konseptin luominen kilpailijavertailun avulla: Kataja Basket -podcastille 

      Venäläinen, Teemu (2024)
      Podcastit ovat olleet jo vuosia suosiossa niin Suomessa kuin ulkomailla. Podcast-konseptia on tutkittu toistaiseksi melko vähän. Tässä opinnäytetyössä pyrin lähteiden ja oman kokemuksen kautta kokoamaan selkeän kuvauksen ...
    • Sosiaalinen media autokoulun markkinoinnissa 

      Hukka, Susanna (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu, 2011)
      Sosiaalinen media on kasvattanut suosiotaan jatkuvasti viime vuosina, ja internetin käyttäjille on tarjolla useita erilaisia palveluita. Yhä useammat ihmiset ovat sosiaalisen median käyttäjiä, joten siellä markkinoimalla ...
    • Sosiaalisen median strategia finanssialalla toimivalle Yritys X:lle 

      Kakkonen, Saara-Liina (2021)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda sosiaalisen median strategia finanssialan B2B-tukipalveluita tuottavalle yritykselle. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona. Strategia toimii yrityksen sosiaalisen median toiminnan ...
    • Verkkosivuston suunnittelu ja toteutus restaurointialalla aloittavalle pienyrittäjälle 

      Kostamo, Veera (2021)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee verkkosivuston suunnittelua ja toteutusta restaurointialan aloittavalle pienyrittäjälle. Toimeksiantajana toimii aloittava yrittäjä ja hänen pienyrityksensä Restaleena. Työn tavoitteena on luoda ...
    • Yksikön sisäisen johtamisviestinnän kehittäminen benchmarkingin avulla 

      Koistinen, Auli (2019)
      Oikea-aikainen ja riittävä viestintä ovat toimivan organisaation perusta. Hyvään johtamiseen kuuluu organisoitu viestintä. Henkilöstö haluaa tietää, ja heillä on myös oikeus kuulla työyhteisönsä asioista oman organisaationsa ...