"vaatetusala" - Selaus asiasanan mukaan Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Viitteet 1-4 / 4
-
Influential factors of Chinese purchaser behavior in clothing market
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)Clothing market is a competitive market. Enterprises strive to attract purchasers consumption, as the result more strategies are carried out on sale, goods and services. Purchasers are facing more options and different ... -
Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä
(2020)Opinnäytetyön aiheena on Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä. Työssä pohditaan vaatebrändi Papun naisten ja lasten yhteisen kuvamaailman eriyttämisen uhkia ja mahdollisuuksia sosiaalisessa mediassa. ... -
Teemaviikolla lähemmäs asiakkaita : FashionFest, näin me sen koimme
(Turun ammattikorkeakoulu, 2012)Tämän päivän asiakas on tottunut saamaan hyvää palvelua. Miten yritys voi palvelu- ja myyntikulttuurillaan erottautua kilpailijoista? Lisäämällä arkeen, jotain yllättävää, normaalista asiakaspalvelutapahtumasta poikkeavaa. ... -
Visuaalisten markkinointikeinojen vertailu vaatealan myymälöiden ja verkkokauppojen välillä
(2022)Visuaalisuuden rooli on nykypäivänä muuttunut esimerkiksi sosiaalisen median sekä muiden aisteihin vaikuttavien sovellusten ja verkossa tapahtuvan kanssakäymisen seurauksena. Lisäksi visuaalisuuden merkitys on hyvin tärkeää ...