Haku
Viitteet 1-10 / 11
Digimarkkinoinnin edistäminen Karelian kansainvälisessä haussa
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee digimarkkinoinnin edistämistä Karelian kansainvälisessä haussa 2021. Opinnäytetyössä selvitetään, mitä digimarkkinoinnin keinoja Kareliaan kohdistuvassa yhteishakuun liittyvässä markkinoinnissa ...
Kuvakonseptin suunnittelu Pitokärjen sosiaalisille medioille
(2023)
Opinnäytetyö käsittelee kuvakonseptin laatimista Karabi Oy:n omistaman Pitokärjen (juhla-, kokous-, ja seminaaritila) sosiaalisille medioille. Kuvakonseptia laatiessa tutkittiin yrityksen sosiaalisen median käyttöä ja ...
Personoitu video vuonna 2021
(2021)
Työssä tarkastellaan personoidun markkinoinnin ja personoidun videon käyttöä nykypäivän digitaalisessa markkinoinnissa sekä niiden tulevaisuuden näkymiä. Työn tarkoitus on selvittää, mitä personointi on, miksi ja miten ...
Sosiaalinen media paikallisen markkinoinnin välineenä: someopas Kuopion, Lahden ja Turun Stemma-liikkeille
(2022)
Opinnäytetyössä käsitellään sosiaalisen median keskeisimpiä käsitteitä ja digitaalisen markkinoinnin strategioita. Opinnäytetyössä perehdytään myös sosiaalisen median nykytilaan markkinoinnissa sekä sen johdonmukaiseen ...
Erottautuva sisältöstrategia taidenäyttelyn markkinoinnissa
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee tapahtuman markkinointia sosiaalisen median alustoilla sekä millaisia asioita pitää ottaa huomioon tapahtuman sisältöstrategiaa tehdessä.
Aiheeseen kuuluu mitä sosiaalisen median markkinoinnissa ...
Brändäyksen elementit suomalaisessa verkkosarjakuvassa
(2023)
Nykyisessä digitaalisen median ja markkinoinnin nopeasti muuttuvassa maailmassa on tärkeää, miten tekijöiden ja töiden näkyvyyttä voi nostaa esiin ja erottua joukosta. Brändäykseen liittyviä elementtejä voi etsiä ja löytää ...
Perinteinen markkinointi osana festivaalimarkkinointia 2020-luvulla
(2023)
Perinteinen markkinointi on saanut rinnalleen kilpailua maailman digitalisoituessa. Digitaaliset markkinoinnin muodot ovat kehittyneet nopeasti. Työssä tutkitaan, löytyykö perinteiselle markkinoinnille enää jalansijaa ...
Sosiaalinen media osana digimarkkinointia
(2023)
Opinnäytetyössä tarkastellaan digitaalista markkinointia ja miten sitä on mahdollista hyödyntää yrityksissä. Tarkemmin perehdytään sisältömarkkinointiin ja sosiaalisen mediaan. Sosiaalisen median kanavista tarkastellaan ...
Mainoselementit Facebookin syötteen kuvamainoksessa
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan Facebookin syötteen kuvamainosten suunnittelua ja niiden eri elementtejä ja osia. Työn tavoitteena on antaa työkaluja ja ajatuksia mainonnan toteuttamiseen Facebookissa yhdessä yleisimmin ...
Sosiaalisen median visuaalisen ilmeen ohjeistus Vanhalle Räikälle
(2024)
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä keskitytään luomaan sosiaalisen median visuaalisen ilmeen ohjeistus työn toimeksiantajalle Vanhalle Räikälle. Työn tavoitteena on tehdä selkeä ja tehokas ohjeistus, jonka avulla ...