Marketing Plan for Tassuklaani Oy
Kemiläinen, Tessa (2018)
Kemiläinen, Tessa
Hämeen ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018112017595
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018112017595
Tiivistelmä
Tämä kandidaattitutkinnon opinnäytetyö teetettiin lemmikkitarvikeliike
Tassuklaanille, joka sijaitsee Turussa, Suomessa. Start-up-yhtiönä se on
yrittänyt löytää sopivat markkinointikanavat sekä lisätä brändin
tunnettuutta. Yrityksen brändäys voi olla haastavaa sillä se vaatii aikaa ja
oikeaa markkinointisuunnitelmaa.
Tärkein saavutus oli löytää oikeat välineet lisäämään yrityksen brändin
tunnettuutta. Opinnäytetyö sisältää markkinointisuunnitelman, jossa
kirjoittaja on käsitellyt ongelmaa. Markkinointisuunnitelma sisältää
markkinointitutkimuksen, strategiat sekä suositukset, joiden avulla yritys
voi lisätä brändin tunnettuutta. Tulosten keskipisteenä ovat sosiaalisen
median markkinointisuunnitelma sekä yrityksen brändäys. Kirjoittajan
tekemä markkinointitutkimus on keskeinen osa
markkinointisuunnitelmaa.
Markkinointitutkimuksen mukaan yrityksen potentiaaliset asiakkaat
toivovat siltä mieleenpainuvaa brändiä sekä vankkaa kanta-‐
asiakasohjelmaa. Nämä voidaan saavuttaa tehokkaan sosiaalisen median
markkinoinnin sekä selkeän brändäysstrategian avulla. Tunnistettava logo
sekä johdonmukaisuus brändäyksessä ja markkinoinnissa tulevat
lisäämään yrityksen brändin tunnettuutta.
Tassuklaanille, joka sijaitsee Turussa, Suomessa. Start-up-yhtiönä se on
yrittänyt löytää sopivat markkinointikanavat sekä lisätä brändin
tunnettuutta. Yrityksen brändäys voi olla haastavaa sillä se vaatii aikaa ja
oikeaa markkinointisuunnitelmaa.
Tärkein saavutus oli löytää oikeat välineet lisäämään yrityksen brändin
tunnettuutta. Opinnäytetyö sisältää markkinointisuunnitelman, jossa
kirjoittaja on käsitellyt ongelmaa. Markkinointisuunnitelma sisältää
markkinointitutkimuksen, strategiat sekä suositukset, joiden avulla yritys
voi lisätä brändin tunnettuutta. Tulosten keskipisteenä ovat sosiaalisen
median markkinointisuunnitelma sekä yrityksen brändäys. Kirjoittajan
tekemä markkinointitutkimus on keskeinen osa
markkinointisuunnitelmaa.
Markkinointitutkimuksen mukaan yrityksen potentiaaliset asiakkaat
toivovat siltä mieleenpainuvaa brändiä sekä vankkaa kanta-‐
asiakasohjelmaa. Nämä voidaan saavuttaa tehokkaan sosiaalisen median
markkinoinnin sekä selkeän brändäysstrategian avulla. Tunnistettava logo
sekä johdonmukaisuus brändäyksessä ja markkinoinnissa tulevat
lisäämään yrityksen brändin tunnettuutta.