Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

To what extent social media advertising impacts on purchasing decision in fashion industry?” : Analysing the social media advertisements impact on purchasing, specifically in Fashion industry

Ojasalo, Anna (2018)

 
Avaa tiedosto
1403022_Emilia.pdf (878.5Kt)
Lataukset: 


Ojasalo, Anna
Metropolia Ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018061513933
Tiivistelmä
Thesis work "To what extent social media advertising impacts on purchasing decision in fashion industry?" Exploits the impact of Social Media advertising on consumer behavior as well as well as the extent how much social media advertising impacts on consumer's purchasing decisions. It also investigates the relations of Social Media Advertising and its relations to fashion industry.
 
Thesis work "To what extent social media advertising impacts on purchasing decision in fashion industry?" Exploits the impact of Social Media advertising on consumer behavior as well as well as the extent how much social media advertising impacts on consumer's purchasing decisions. It also investigates the relations of Social Media Advertising and its relations to fashion industry.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste