Haku
Viitteet 1-4 / 4
Kilpailustrategian päivityssuunnitelma IT-yritykselle
(2020)
IT-alan mikroyritysten kilpailutilanne on Suomessa haasteellinen. Yrittäjät joutuvat kovaan kilpailuun alan suuryritysten kanssa ja omaa paikkaa markkinoilla on vaikea löytää. Yrityksen menestykseen vaikuttaa sen kyky ...
Asiakaspalvelun merkitys asiakaskokemuksen muodostumisessa vähittäiskaupassa
(2021)
Asiakaspalvelu on työntekijän ja asiakkaan välistä vuoropuhelua. Asiakaspalvelu on ongelmien ratkomista, palvelun tarjontaa ja myyntiä, jonka tarkoituksena on luoda unohtumattomia asiakaskokemuksia. Asiakkaalle jäävä ...
Laatua liikevaihtoennusteeseen tiedolla johtamisesta
(2023)
Päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö toteutettiin kahdeksan viikon raportointijaksona yhdessä toimeksiantajan Certego Oy:n kanssa. Kirjoittaja työskentelee yrityksessä yksikön päällikkönä.
Työn tavoitteena on tunnistaa ...
Azure-varmuuskopioinnin tuotteistaminen asiakasrajapintaan
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Sp-Systems Oy:lle varmuuskopiointipalvelu Microsoft Azuren avulla. Työn tarkoituksena oli tuotteistaa kustannustehokas ja helppokäyttöinen ratkaisu liiketoiminnan jatkuvuuden ...