Haku
Viitteet 1-10 / 44
Viraali-ilmiöiden elementit
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan viraali-ilmiöitä ja niiden ominaisuuksia. Työssä etsitään vastausta siihen, miten viraali-ilmiöt syntyvät sekä maailmalla että mainonnassa. Tutkimuksessa selvitetään, mitkä viraali-ilmiöiden ...
Vaikuttajamarkkinoinnin ansaintalogiikka : vaikuttajan näkökulma
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää sosiaalisessa mediassa toteutettavien kaupallisten yhteistöiden hinnoittelua ja toimintatapoja sekä niihin vaikuttavia tekijöitä. Vaikuttajien ansaintalogiikasta ei ole ...
Facebook-mainonnan optimointi
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on Facebook-mainonnan optimointi ja tavoitteena on selvittää miten Motonetin tulisi tehdä Facebook-mainontaa, jotta sille asetetut tavoitteet saadaan täytettyä. Tärkeimmäksi tavoitteeksi asetettiin ...
Miten tehdä merkittävää sisältömarkkinointia?
(2020)
Opinnäytetyö käsittelee sisältömarkkinointia, sen tuomia haasteita sosiaalisessa mediassa sekä sisältömarkkinointiin vaikuttavia tekijöitä. Opinnäytetyössä pohditaan sitä, millaiset sisällöt kiinnostavat kuluttajia. Alustat ...
Somevideo markkinoinnin välineenä : case Hylje Wear
(2019)
Tämä opinnäytetyö tutkii sosiaalisen median videota yrityksen markkinoinnin välineenä.
Opinnäytetyössä käsitellään videon teknistä toteutusta käsikirjoituksesta ja kuvauksesta aina julkaisuun ja markkinointiin saakka ...
Avaruuslentoja bussimatkan hinnalla : mainostoimistojen ja tuotantoyhtiöiden väliset haasteet liikkuvan kuvan tuotannon prosessissa
(2021)
Tämän opinnäytetyön teoriaosuus kertoo digimarkkinoinnin osuudesta 2020-luvun mainonnassa. Liikkuva kuva on vallannut tilaa mainonnassa jo vuosia, eikä sen kasvu näytä hidastumisen merkkejä. Käyn läpi tärkeimpiä liikkuvan ...
Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä. Työssä pohditaan vaatebrändi Papun naisten ja lasten yhteisen kuvamaailman eriyttämisen uhkia ja mahdollisuuksia sosiaalisessa mediassa. ...
ChatGPT:n hyödyntäminen sisältömarkkinoinnissa : opetusvideosarja mikroyrityksille
(2023)
Tämän opinnäytetyön päämääränä oli selvittää, millä tavoin ChatGPT-nimistä tekoälytyökalua voidaan soveltaa pienyrittäjien markkinointistrategioissa. Näiden pohjatietojen perusteella rakennettiin opastava videosarja, jonka ...
Ostajapersoonat B2B-yrityksen digitaalisen markkinoinnin työkaluna
(2023)
Tämä opinnäytetyö käsittelee ostajapersoonien laatimista ja hyödyntämistä B2B-liiketoimintaa harjoittavan yrityksen markkinoinnissa. Opinnäytetyön tavoitteena on avata ostajapersoonien konseptia, sekä selventää lukijalle ...
Käsikirjoitus Tuaslabille markkinoinnin parantamiseksi sosiaalisessa mediassa
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa Tuaslabille käsikirjoitus käytettäväksi sosiaalisen median mainonnassa. Opinnäytetyö on toiminnallinen ja tuotokseksi on saatu 7:n dian mittainen powerpoint- esitys. Opinnäytetyö ...