Haku
Viitteet 1-4 / 4
Kotkan pesällä ja hyljeluodolla : reaaliaikaisen kuvan käyttöarvo saariston luontomatkailuelämyksessä
(Turun ammattikorkeakoulu, 2005)
Julkaisu kuvaa NatureIT-hankkeen tavoitteita luontomatkailijoiden ja matkailupalvelujen tarjoajien näkökulmasta. Lisäksi pohditaan luontomatkailuelämyksen syntyyn vaikuttavia tekijöitä ja uuden median mahdollisuuksia osana ...
Osaajat opintiellä : täydennyskoulutuksen markkinointitutkimuksen tuloksia
(Turun ammattikorkeakoulu, 2003)
Osaajat opintiellä -julkaisu perustuu markkinointitutkimukseen, joka tehtiin Turun AMK:n täydennyskoulutuksen vuoden 2002 asiakkaista. Tutkimukseen osallistui 335 henkilöä ja se suoritettiin kirjekyselynä. Vastaajilta ...
Markkinalähtöisyys korkeakouluympäristössä : katsaus ajattelutavan omaksumiseen ja kehittymiseen
(Turun ammattikorkeakoulu, 2004)
Artikkelin tavoitteena on tarkastella markkinointitieteessä keskeisessä asemassa olevaa markkinalähtöisyyden käsitettä korkeakouluympäristön näkökulmasta. Artikkelissa selvitetään ensin markkinalähtöisyyttä käsitteenä ja ...
Tuotteistus kirjaston palvelujen kehittäjänä : Case Yrityksen verkkotietoiskut
(Turun ammattikorkeakoulu, 2009)
Kirjastopalveluja pyritään jatkuvasti kehittämään asiakkaiden tarpeita kuunnellen. Tuotteistusta voidaan käyttää apuna tässä kehitystyössä. Tuotteistuksella tarkoitetaan asiakkaille tarjottavan palvelun määrittelyä, ...