Haku
Viitteet 1-10 / 45
Brändin rakentaminen ja brändiarkkitehtuuri korkeakoulussa : case: Turun AMK:n Master School
(2020)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu kehittämistyönä Turun AMK:n Viestintäpalveluiden toimeksiannosta. Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa selkeyttä Turun AMK:n brändinhallinnan ja -arkkitehtuurin nykytilanteeseen, ja tarjota ...
Tunnettuuden lisääminen Instagram-markkinoinnin keinoin : case: CupOfTherapy Oy
(2020)
Kuluttajien siirtyessä yhä enemmän digitaalisiin kanaviin tulisi myös yrityksen olla läsnä näissä kanavissa. Instagramissa yli 200 miljoonaa käyttäjää käy kerran päivässä vähintään yhdessä yritysprofiilissa. Opinnäytetyön ...
Kivijalkaliikkeen tilan suunnittelu myymäläkonseptin mukaan
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, kuinka kivijalkamyymälän voi tilan puolesta suunnitella sellaiseksi, että se tukee yrityksen liiketoimintaa – mitä taustatekijöitä ja aiheita on otettava huomioon sekä minkälaisen ...
Brändimarkkinoinnin ilmiöiden ja kanavien hyödyntäminen suomalaisissa urheiluorganisaatioissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia suurten suomalaisten urheiluorganisaatioiden keinoja toteuttaa brändimarkkinointia. Tehtyjen haastattelujen sekä tietoperustan pohjalta luotiin tiivis opas pienille urheiluorgan ...
Asiakassegmentti- ja brändiuudistuksen suunnitelma : case: Gresantti Ky
(2021)
Oikean kohderyhmän valitseminen on yksi yrityksen tärkeimpiä tehtäviä toiminnan kannattavuuden takaamiseksi. Toisaalta tarkkakaan kohderyhmän määrittely ei auta, mikäli kohderyhmä ei näy yrityksen brändissä. Brändimuotoilu ...
Mistä on kaupunkien brändikäsikirjat tehty? : suomalaisten kaupunkien brändikäsikirjat 2020-luvun taitteessa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on löytää näkökulmia kaupunkien brändikäsikirjojen kehittämiseen. Opinnäytetyössä pyritään selvittämään kaupunkien brändikäsikirjojen toistuvat teemat ja erottautumiskeinot.
Tutkimuskohteena ...
Brändilaajennuksen onnistumiseen vaikuttavat tekijät
(2021)
Brändiä pidetään yrityksen arvokkaimpana pääomana. Uuden brändin luominen on kallista, minkä vuoksi yhä useammat yritykset päätyvät hyödyntämään jotakin olemassa olevaa brändiä lanseeratessaan uusia tuotteita tai palveluita ...
Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä. Työssä pohditaan vaatebrändi Papun naisten ja lasten yhteisen kuvamaailman eriyttämisen uhkia ja mahdollisuuksia sosiaalisessa mediassa. ...
Feet-brändin kehittäminen kuluttajakyselyn avulla
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää kotimaista Feet-juoksujalkinebrändiä kuluttajakyselyn avulla. Feet on suhteellisen tuore brändi ja Feetin kuudes toimintavuosi on alkanut 2021. Feetin tuotteita myydään vain ...
Promootiotilaisuuksien vaikuttavuus brändiin ja yritykseen
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoite oli selkeyttää ja realisoida promootiotilaisuuksiin osallistumisen vaikuttavuus yritykseen ja sen brändiin. Työn tavoite oli osoittaa, että kaikenlaiset yritykset, eri toimialoilta, voivat ...