Haku
Viitteet 1-9 / 9
Brändiuudistuksen onnistuminen yrityksen sisäisestä näkökulmasta käsin : Kuopion Energian brändiuudistuksen prosessi ja henkilöstön sitoutuminen uuteen brändiin
(2022)
Tämän opinnäytetyön aiheena on brändiuudistuksen sisäiseen onnistumiseen johtaneiden syiden tutkiminen. Tavoitteena on selvittää onnistuneen brändiuudistuksen sisäinen prosessi sekä sisäisten kohderyhmien sitoutuminen ...
Tuotepakkauksen rooli osana vihreää markkinointiviestintää : case: Arla Luomu kevytmaito
(2021)
Vastuullisuuden merkitys osana yrityksen liiketoimintaa on korostunut viime vuosina. Ilmastonmuutos ja siihen liittyvät haasteet ohjaavat yrityksien toimintamalleja kestävämpään suuntaan. Kuluttajat ovat ympäristötietoisempia ...
Urheiluseuran sisältömarkkinoinnin kehittäminen uutiskirjeen kautta : case Peimari United ry
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda jalkapalloseura Peimari Unitedin uutiskirjekonsepti, jonka avulla kehitetään seuran sisältömarkkinointia. Sisältömarkkinoinnin osalta haluttiin kehittää erityisesti seuran sidosryhmien ...
Suoratoimitus liiketoimintamallina : aloittelevan verkkokauppiaan näkökulma
(2022)
Opinnäytetyön tavoite on avata aloittelevan verkkokauppiaan näkökulmaa suoratoimitukseen perustuvasta liiketoiminnasta. Näkökulma perustuu kirjoittajan itsensä havainnointiin ja oppimaansa.
Tavoitteena oli luoda tutkielma, ...
Puolueen kuntavaalikampanjoinnin toteuttaminen digitaalisissa kanavissa
(2021)
Vuoden 2021 kuntavaaleissa digitaalisen kampanjoinnin merkitys korostui enemmän kuin koskaan ennen. Tavoittaakseen äänestäjiä mahdollisimman tehokkaasti poikkeuksellisena aikana puolueiden tuli aktiivisesti hyödyntää ...
Vaikuttajayhteistyö artistin kanssa : case: Hesburger, Bökö by Pyhimys
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee artistien ja yritysten välistä yhteistyötä pääasiallisesti vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta. Työn tavoitteena oli kuvata, miten artistin kanssa tehtyä vaikuttajayhteistyötä voidaan hyödyntää ...
Miten Korisliigan seurat korvasivat koronapandemian aikana menetetyt lipputulot?
(2023)
Tässä opinnäytetyössä käsitetiin sitä, miten kotimaisen koripalloilun pääsarjan, Korisliigan, seurat selvittivät koronapandemian aiheuttamat taloudelliset ongelmat ja tärkeimpänä sitä, miten seurat korvasivat pandemian ...
Kosmetiikkayritysten vastuullisuusviestintä Instagramissa
(2024)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan, kuinka kosmetiikkayritykset hyödyntävät vastuullisuutta osana Instagram-tilin viestintää. Opinäytetyössäni vastuullisuus tarkoittaa ympäristövastuun ja sosiaalisen vastuullisuuden näkökulmaa ...
Brändikirja käsityöyritykselle : visuaalinen identiteetti
(2024)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee visuaalisen identiteetin luomista aloittavalle käsityöalan yrittäjälle. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Puikkoillen, jolla ei ole olemassa olevaa brändi- tai visuaalista ...