Haku
Viitteet 1-10 / 20
Vaikuttajamarkkinoinnin ansaintalogiikka : vaikuttajan näkökulma
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää sosiaalisessa mediassa toteutettavien kaupallisten yhteistöiden hinnoittelua ja toimintatapoja sekä niihin vaikuttavia tekijöitä. Vaikuttajien ansaintalogiikasta ei ole ...
Asiakassegmentti- ja brändiuudistuksen suunnitelma : case: Gresantti Ky
(2021)
Oikean kohderyhmän valitseminen on yksi yrityksen tärkeimpiä tehtäviä toiminnan kannattavuuden takaamiseksi. Toisaalta tarkkakaan kohderyhmän määrittely ei auta, mikäli kohderyhmä ei näy yrityksen brändissä. Brändimuotoilu ...
Esillepanojen visuaalisuuden vaikutus kosmetiikkatuotteiden myynnissä : case: Sokos Tampere
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoite oli selvittää esillepanojen visuaalisuuden vaikutusta kosmetiikkatuotteiden myynnissä. Opinnäytetyö on toteutettu toimeksiantona Sokos Tampereelle. Sokoksella esillepanojen rakentaminen on ...
Punavalkoinen kaupunki - koripallo-ottelutapahtuman kehittäminen : case Salon Vilpas
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tarjota miesten Korisliigassa pelaavalle Salon Vilppaalle uusia näkökulmia ja ideoita heidän kotiotteluidensa ottelutapahtuman kehittämiseksi.
Vastauksia opinnäytetyön kysymyksiin haettiin ...
Markkinointiviestintäsuunnitelman laatiminen Turun seudun joukkoliikenne Fölille : case Turun seudun joukkoliikenne Fölin laajeneminen Paimion kaupunkiin
(2023)
Huolellisesti suunniteltu markkinointiviestintä vahvistaa brändiä, houkuttelee kohdeyleisöä ja tukee liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamista. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa markkinointiviestintäsuunnitelma ...
HOHDE-kosmetiikan brändi-imagon kartoitus
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa, millainen brändi-imago HOHDE-kosmetiikalla on asiakkaidensa keskuudessa. Opinnäytetyön toimeksiantaja HOHDE-kosmetiikka on kotimainen luonnonkosmetiikkaa myyvä yritys.
Koska ...
Markkinavertailu ja tuotesuunnitelma älyrannekkeesta ikääntyville ihmisille
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä kattava suunnitelma tarpeellisista toiminnoista älyrannekkeelle, joka olisi suunnattu huonokuntoisemmille ikääntyville ihmisille hoitolaitoksiin ja kotisairaanhoidon piiriin. ...
Pandemian vaikutukset yritysten myynti- ja ostotyöhön: yritysten näkemyksiä etämyyntiin
(2021)
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten yritysten myynti- ja ostotoiminnot ovat muuttuneet radikaalisessa toimintaympäristön muutoksessa. Miten yritykset toivovat yhteydenottoja ja miten yritykset etsivät uusia ...
Veikkauksen markkinointiviestinnän vastuullisuuden arviointia
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia Veikkauksen markkinointiviestinnän vastuullisuutta. Tutkimusmenetelmänä käytetään dokumenttianalyysiä, analysoitava aineisto on Veikkauksen markkinointiviestintä sosiaalisen median ...
Visuaalisuus sisältömarkkinoinnin ytimenä Instagramissa
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli perehtyä kirjallisuuteen visuaalisesta markkinoinnista ja viestinnästä sekä sisältömarkkinoinnista ja Instagramin eri ominaisuuksista. Kirjallisuuteen perustuen tavoitteena oli tarkastella, ...