"games" - Selaus asiasanan mukaan Turun ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-12 / 12
-
Building and understanding an AR puzzle game for learning: a step towards tailored educational gaming : demonstration
(2023)The primary objective of the thesis was to develop an Augmented Reality game to conduct detailed research on learning patterns for children in the educational field. The puzzle game was developed using Unity as a game ... -
EDUCATIONAL GAMING CASE STUDY: KODU GAME LAB & ITS USE BY MICROSOFT FINLAND
(2021)The puspose of this thesis was to investigate the possibilities of gaming to educate different audiances. First this work discusses on a theoretical level how games can assist and improve education in relation to the age ... -
Environmental language and visual design for digital games : a qualitative evaluation
(2023)Peliympäristöt muodostavat yhden suurimmista visuaalisista komponenteista videopeleissä, ja interaktiivisuuteen yhdistettynä ne ovat voimakas tarinankerronnan väline. Interaktiivisuus johtaa kuitenkin myös narratiiviseen ... -
Eye-tracking data visualization to analyze player behavior
(2022)The thesis project is a part of a sea captain training project. The purpose of this project was to research and develop an immersive way to stimulate maritime operations. By using VR and eye-tracking technology, the ... -
Generating visibility in the indie game market
(2021)A need for cheap and fast marketing in the Indie game development community and the accessibility of social media has shaped into a relatively new way of marketing, the Visual-First Method. This thesis explores the ... -
How to get your game published : case study: myTrueSound - Kilta
(2021)Tämä opinnäytetyö lähti liikkeelle toimeksiantajan tarpeesta löytää itselleen pelin julkaisija. Toimeksiantajan omat resurssit eivät riittäneet tapahtumien ja mahdollisuuksien tehokkaaseen kartoitukseen. Lisätavoitteena ... -
Marketing plan for company X, online gaming corporation : tool for investor relations
(2021)Tämän liiketoimintasuunnitelman / markkinointisuunnitelman tarkoituksena on kerätä 3 500 000 dollarin kehitysrahoitus Company X Ltdn online-pelien ja verkkosovellusten markkinointiin sekä tuotemerkkien rekisteröintiin. ... -
Storytelling through game audio : case Juuret
(2021)Peliaudio on tärkeä osa pelikehitystä. Oikein käytettynä se auttaa pelimaailmaan uppoutumisessa ja uskottavien pelimaailmojen rakentamisessa. Silti se jätetään usein pienelle huomiolle ja huono peliaudio voi pilata hyvänkin ... -
Storytelling through interaction
(2022)Vuorovaikutus ja interaktiivisuus ovat videopelien kulmakivi, jotka erottavat ne muusta mediasta, kuten kirjoista ja elokuvista. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia, mitä vuorovaikutuksen menetelmiä videopeleissä ... -
The 360 Vision Game Project
(2021)Tämän työn aiheena on 360-vision -niminen projekti, joka tehtiin aiemmin vuonna 2020. Projektissa pääosassa oli virtuaalitodellisuus- (Virtual Reality, VR) peli, joka oli suunniteltu lääketieteen opiskelijoille, jotta he ... -
User experience on speech recognition in serious games : case study: ExerGo
(2021)The thesis aimed to investigate the advantages and disadvantages of implementing speech recognition in a serious game. Moreover, it purposed to measure factors that could affect the user experience while users were playing ... -
Using the iMotions biometric platform to compare biosensor data from two virtual reality serious games
(2022)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millaisia biosensoreita VR-pelien analysointiin on tarjolla ja miten niistä saatua dataa voisi iMotions-alustan avulla hyödyntää VR-hyötypelien pelisessioiden analysoinnissa. ...